Wednesday, June 14, 2006
<^..Τροχαίο Τραγούδι..^>
ΤΑΣΟΣ ο ΤΡΟΧΟΤΥΧΑΙΟΣ!.........
Μία κολώνα έτρεχε και τράκαρε ένα αμάξι-Και ο οδηγός ακόμα πάει -Στο Άγνωστο πετάει-Ποιός μπορεί,αχ ποιός μπορεί;-Να πει πως ειν εντάξει;;-Ημουν Δρόμος κι είδα-Μια Ψυχή Βολίδα-Δέκα Αγγέλοι απ το Παρ Μπριζ-Το Νεκρό τον παίζουν Μπίζ...-Σαν είναι αιώνια το φλας σου αναμμένο-Είναι και το χωράφι σου βαριά χορταριασμένο-Ας γίνω χωμα ελαφρύ-Γλυκά να σε σκεπάσω-Να σου θυμίσω επίμονα -Πολύ βιαζόσουν Τασο.....-Μια νέα χήρα έκλαιγε στον Αντρα ενός Τάφου-Την βαστάζει ένας Φαντάρος,Φίλος και Κουμπάρος..-Αηντε Γεια!με μπλε μπογιά,πλαγια στην πλάκα γράφουν-Ημουν Στρώμα κι είδα..το χρυσό του Μίδα-Και γινότανε Μπαράζ..μες στου Αδη τα Γκαραζ...{}{}{}{}{}{}{}}{....Σαν είναι Αιωνια το Φλας σου Αναμμένο.....(Πέτρος Βαγιόπουλος,Μανωλης Ρασούλης)
Ερχεσαι μες στα όνειρα μου-Και σαν κραυγή μες στην καρδιά μου
Να λες:σε πρόδωσα πικρά..-Τέσσερα χρόνια τώρα λείπεις-Κι εγω βασίλισσα της Λύπης....Εψαξα για Παρηγοριά-Τώρα με άλλονε-Μα δε σε ξεχνώ-Τάφο δεν κάνω την καρδιά μου οσο ζω-Κι ετσι θα ζεις βαθια μου ενώ...Όταν πατούσες γκαζι δεν με σκέφτηκες-Και με τη Φρίκη πηγες κλέφτηκες-Κι ουτε που σκέφτηκες-πως τα αμάξια δεν πετούν στον Ουρανό-και ο Ερωτας δε ζει μες στο κενό-Τι άλλο ήθελες να κάνω-Μυαλά σαν κι εσένα….να πεθάνω;;-Να μην πατήσω φρένο στη στροφή;;Ερχεσαι από κει που είσαι-Ουρλιάζεις..σαν κι εμενα σβησε..-Αυτό θα πει Αγάπη αληθινή (Κατερίνα Σιάπαντα)
Απο το δισκο του Μανώλη Ρασούλη "Το Σελοτέηπ"
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:... ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ
ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΑΣ.................
Καλη και η Γιουροβίζιον αλλα καλυτερα ειναι τα "πρακτικά" τραγουδια,που μπορουν να περάσουν "τροχαία" μηνυματα,όπως έγινε με το καταπληκτικό
"4-Road Movies" απο τους "4 Τροχούς"
Αν όμως βαριέστε την "γυναικεία αποψη" στην οδήγηση....
..η Τεχνολογια θα φερει αναπάντεχες και αυτόματες λύσεις ..μεχρι τότε...Καλοκαίρι έρχεται........μωρά μου.......να προσέχετε......σμουτς!!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
22 comments:
Σημερα και ο Νικόλας
ποσταρε μαζι μου...
Φτάστε στον προορισμό σας με ακρίβεια και άνεση
1.Ενσωματωμένος δέκτης TMC (κανάλι μηνυμάτων για την κίνηση)
2.Ασφαλής οδήγηση με λειτουργία φωνητικού ελέγχου
3.Προηγμένη διεπαφή ανθρώπου-μηχανής (HMI) με τη χρήση πίνακα αφής και τρισδιάστατου μενού
kai alla......
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ που λεγαμε..
Βρηκα και ενα αμερικανικο blog CAR KILLS
Ειναι μια υγιής αμερικανικη
αντίδραση..μιας και σε αυτη
την χωρα...ΟΙ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ((τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΥΒΙΚΑ))
και τα BULL BARS.....
δεν αποτελουν εγγυηση
ασφαλειας για τον
πεζό και τον "φτωχό" οδηγο....
Αλλωστε η Μενούνος πρωτη φορα
στην Ελλαδα,εμαθα,γνωρισε
το Smart-ακι............
Ασφαλής Οδηγηση
απο Medlook
Σύμφωνα με την Παγκόσμιο Οργάνωση Υγείας και τη Διεθνή Συνομοσπονδία Αυτοκινήτου, το 90% των θανάτων λόγω τροχαίων ατυχημάτων συμβαίνουν σε αναπτυσσόμενες χώρες. Τα περισσότερα θύματα είναι πεζοί, ποδηλατιστές και άτομα που χρησιμοποιούν δημόσια μέσα μεταφοράς.
Στις αναπτυσσόμενες χώρες οι κυριότερες αιτίες των δυστυχημάτων αυτών είναι οι ακατάλληλοι δρόμοι, η φτωχή κατάσταση των αυτοκινήτων και οι οδηγοί που δεν είναι καλά εκπαιδευμένοι.
Η υπερβολική ταχύτητα, το επιθετικό οδήγημα, η κούραση, ο ύπνος στο τιμόνι, το αλκοόλ, η μη τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας, η μη χρήση ζώνης ασφάλειας, αποτελούν τις σημαντικότερες αιτίες θανάτων λόγω τροχαίων στις ανεπτυγμένες χώρες αλλά συμβάλλουν και σε μεγάλο ποσοστό των θανάτων στους δρόμους και στον υπόλοιπο κόσμο.
Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος. Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε γράψει: «Αυτό δεν πρέπει ποτέ να συμβεί ξανά».
Νομίζω ότι όσοι δεν οδηγούν είναι τυχεροί γιατί δεν γνωρίζουν πως τυχαία επιβιώνουμε στους κυπριακούς δρόμους.
..................
Σμουτς!
:-))
Kαλημερα Μυτιλινιε μου!..Εχεις
ακουσει για τις Αειφόρες Μεταφορες (Eco-Driving): και
(Mobility Management):;;;..
Σιγουρα ξερει ο Λιάπης,ο Βουγιας
και οι Ελληνες Συγκοινωνιολόγοι
.............
Μπαμπά μην τρέχεις.. Ένα πάντα επίκαιρο κείμενο από ένα φίλο
...............................
Θυμάστε την συγκινητική κλήση ζωής της δεκαετίας του 60 ή την τελευταία κλήση που σβήσατε μέσω γνωστού στην τροχαία; Θυμάστε με ανακούφιση την τελευταία επισφαλή σας προσπέραση , το τελευταίο σας μικροτρακάρισμα ήταν το ράδιο στη διαπασών ή σας απασχόλησε το κινητό σας; Το παιδί ή η λεγάμενη παρενόχλησαν την ανάπτυξη των εξαιρετικών αντανακλαστικών και των οδηγικών σας ικανοτήτων; Διαλέξατε το όχημά σας από τα άλογα ή την ασφάλεια του αμαξώματός του; Πόσες οικογένειες βρέθηκαν αλλού από ένα σκασμένο λάστιχο και σε πόσες στροφές σας πέταξε «ΕΞΩ» σε έναν ανάποδο δρόμο;
Αυτά και άλλα ερωτήματα οδηγικής συμπεριφοράς ρώτησε κάποτε μαζικά το BBC Εγγλέζους οδηγούς για να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι Εγγλέζοι οδηγοίείχαν συμπεριφορά τσομπάνη απέναντι στους πεζούς (σαν να σαλαγάει πρόβατα) ! και την γνωστή αναισθησία τους στη μέθη και την έλλειψη αναστολών που προκαλεί. Αυτοί έχουν 80 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκους ανά έτος. Εμείς έχουμε 140 νεκρούς αντίστοιχα. Οι συνέπειες των βαρειών αντίστοιχων τραυματισμών έπρεπε να καθιστούσαν τα ασφαλιστικά μας ταμεία πρώτους χορηγούς προληπτικής ιατρικής (ανύπαρκτη στην Ελληνική πραγματικότητα) για την πληθώρα των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας και όμως η κινδυνολογία για την επικράτηση του θεού Μολώχ της ασφάλτου στηρίζεται στη ατομική απαιδεία και την συλλογική ανευθυνότητα.
Ζητείται ελπίς . Η ελπίδα είναι αγαπητή στους ανθρώπους και αχόρταγη στις συμφορές τους (Ευριπίδη Iφιγένεια εν Ταύροις 414-415) Σε ατομικό επίπεδο βλέπουμε βελτίωση των οδηγικών μας συμπεριφορών. Τα παιδιά μας θυμίζουν την ζώνη και ο τροχονόμος το ασφαλές κράνος. Αποτελέσματα δεν βλέπουμε μετρήσιμα γιατί η συλλογική προσπάθεια χωλαίνει. Σκόπιμη ακηδία και εγκληματική πολιτική αυτοκινητικής ασυδοσίας. Ο πρωθυπουργός το χαρακτήρισε έλλειψη κοινωνικού πολιτισμού. Αναρωτήθηκε άραγε ότι σε έναν επικίνδυνο δρόμο χωρίς διαχωριστικό η καμπάνα χτυπά για τον καθένα ...πένθιμα; Θέλουμε να ελπίζουμε. «Οι ελπίδες αυτών που σκέφτονται λογικά είναι πραγματοποιήσιμες, ενώ των ανόητων αδύνατες»
( Δημόκριτος Ανθ. Στοβ. ΡΙ .1 ). Η καμπανιακή διεκδίκηση της ζωής μόνο θυμηδία και απογοήτευση μπορεί να προσφέρει. Τι συνηθέστερο για τους πολιτικούς μας η καλλιέργεια ψεύτικων ελπίδων. «Θεωρώ ασήμαντο τον άνθρωπο που ζεσταίνεται με ψεύτικες ελπίδες» έγγραφε ο Σοφοκλής στον Αίαντα 477-478. Οι κακοί οδηγοί είναι τα παιδιά μας και οι πατεράδες μας. Ο φανφαρόνος πιωμένος της παρέας.
Εμείς οι γιατροί οφείλουμε πρώτα από όλα στο καθημερινό συνομιλητή μας , στο θεραπευόμενο ατυχήσαντα να συζητάμε και να επισημαίνουμε σαν ξομολόγοι μάρτυρες των πάμπολλων μικροατυχημάτων και νηφάλιοι λαμπαδηφόροι υγιεινών τρόπων ζωής τα γιατί και τα διότι που κανένα τηλεοπτικό παράθυρο δεν θα εξειδικεύσει. Η δε πολιτεία πρέπει να δείξει σοβαρότητα και υπευθυνότητα σε ζητήματα ζωής και θανάτου, γιατί τα συσσωρευμένα ελλείμματα εξοφλούνται με επιτόκιο εκνομίας. Η ανεξάρτητη Δικαιοσύνη στην προσπάθεια της να ενσταλάξει στις ψυχές των ανθρώπων την αιδώ και την δίκη (κατά Πρωταγόρα) φοβάμαι ότι εκτός από τυφλή (και επικίνδυνα οπλισμένη με σπάθη) επιτυχώς να χαρακτηρισθεί και ώς παράλυτη (λόγω των χρονοβόρων διαδικασιών της ).
Τα μικροσωματίδια του νέφους, οι φθαρμένοι καταλύτες, οι Γκοτζαμάνηδες φορτηγατζήδες, τα σικέ ΚΤΕΟ και τα διπλώματα κατ΄οίκον είναι στοιχεία που σκηνοθετούν το καθημερινό τροχαίο. Έχω μιλήσει με αρκετούς ακούσιους «φονιάδες» και άλλες τόσες μάνες με τα παιδιά στο μενταγιόν. Είναι μονοσήμαντα σημαντική η προσωπική πτυχή καθενός μας σε αυτή την ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ. Πρέπει να μιλήσουμε για αυτά ώστε σαν άλλο θέατρο ζωής να επιτευχθεί η ψυχική κάθαρση και η στατιστικά σημαντική μείωση των επονείδιστων αριθμών και εμπειριών. Για να ολοκληρώσουμε ελπίζοντας ο Μένανδρος αναφέρει «όποιος κοπιάζει για κάτι καλό, δεν πρέπει να απελπίζεται ποτέ και για τίποτε»
Έτσι θα είναι αιωνία η μνήμη των παιδιών μας απο το Μακρυχώρι και την Φαρκαδώνα.
Δρ. Διονύσης Λαμπαδάριος 30-9-2004
AΠΟ ΒLOKA.COM "ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗ"
Aπορίες για τα λαστιχα σας
....................
Eκπαίδευση συνείδησης ανθρώπων
Και όχι μόνον οδηγών, μια και η «Αυτοκινούμενη ζωή», αφορά την ύπαρξη όλων των Ελλήνων, που οδηγούν, συνοδηγούν, επιβαίνουν σε τροχοφόρα, περπαιούν ή ιρέχουν και γενικότερα συμμετέχουν σε δυστυχήματα ή ατυχήματα, που βέβαια προκαλούν οι ίδιοι.
Επιβάλλεται! λοιπόν η εκπαίδευση Συνείδησης τους, ώστε να αντιληφθούν και να πιστέψουν ότι: ότι αγαπούν πιο πολύ, το πιο πολύτιμο τους αγαθό, η ζωή τους και η ακεραιότητα τους, κινδυνεύουν να χαθούν χωρίς λόγο και προειδοποίηση μέσα σε κάποια δέκατα του
δευτερολέπτου!
Δεν υπάρχει τίποτε πιο δραματικό και τραγικό, από το να συνοδεύουν οι γονείς τα λατρευτά τους παιδιά, στην «τελευταία τους κατοικία» ή να τα βλέπουν ζωντανά μεν αλλά ανάπηρα, παραπληγικά και ανήμπορα για πάντα, σε μια σκοτεινή γωνιά του κελιού - τάφου, που έγινε το σπίτι τους μετά το «απίστευτο» και απρόσμενο τροχαίο. Δεν είναι λιγότερος ο πόνος βέβαια των ορφανών παιδιών, που οι γονείς τους χάθηκαν (ή ακρωτηριάσθηκαν) στην άσφαλτο, γιατί δεν κατάλαβαν ότι τα «τροχαία» δεν ξεχωρίζουν κανέναν και κτυπούν αδιάκριτα όσους κυκλοφορούν «μαζί τους» (χωρίς να τα «βλέπουν») στους δρόμους.
«Δεν θα συμβεί ποτέ σε εμάς» θα συμβεί μόνο στους άλλους. Δυστυχώς όμως όλοι είμαστε «εμείς και οι άλλοι» και αν δεν δείξουμε σεβασμό και φόβο θα έλεγα, για κάτι που πραγματικά εξοντώνει και καταστρέφει δεκάδες ζωές καθημερινά, είναι σίγουρο ότι το πιο «φρικτό», θα κτυπήσει και την δική μας πόρτα και τότε θα είναι πολύ αργά για μετάνοιες και «άλλες» πια συμπεριφορές. Από τον «πρώτο πολίτη» έως τον τελευταίο αυτής της «ανόητης» χώρας,
θα έπρεπε να έχει γίνει πιστευτό ότι το μόνο πραγματικά ΕΘΝΙΚΟ μας ΘΕΜΑ, είναι αυτό που το αφήνουμε δυστυχώς να γιγαντώνεται πάνω στην «εχθρική» για την ζωή μας άσφαλτο.
«Φτάνει πια»!
Ιαβέρης, κατά κόσμον Τάσος Μαρκουϊζος, οδηγός αγώνων αυτοκινήτου.
απο εδω
Εχουν τα αυτοκίνητα ..Ψυχή;;
...μία μελέτη της αυτοκίνητης ψυχής είναι πολλαπλά χρήσιμη. Θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε τον εαυτό μας. Γιατί, βέβαια, για ανθρώπους μιλάω τόσην ώρα...
Απόσπασμα από το βιβλίο του Νικου Δήμου "Η Τέλεια Διαδρομή"....
Oδηγικη Τεχνη και απολαυση..
..ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ πως ορισμένοι άνθρωποι νιώθουν απόλαυση οδηγώντας αυτοκίνητο. (Ενώ κανείς δεν νιώθει κάτι όταν κινείται με ασανσέρ)
ή ενα τρόλλεϋ..
Mηπως η αδιαφορία του κρατους
για τους
>Αγωνες Αυτοκινήτου
σχετιζεται με την οδηγικη μας
συμπεριφορά;;...
οτι ετσι θα βρισκόταν μια
διεξοδος εκτόνωσης... στις
πιστες και οχι...στις λιστες
ME TIS ΤΡΟΧΑΙΕΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ;;..
...........................
ΣΚΛΗΡΥΝΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ
...καλα και τα γρηγορα αυτοκίνητα
αλλα να τους σκεφτόμαστε και λιγο
...στο παρκαρισμα μας.............
Η Γελοιογραφια με τον Αγγελο
και τον "Τασο" λεει
Just Think!..I Drove Cars All
My Life....and I had.........
only one accident,,,,,,,,,,,,,
Χρόνια μας πολλά!!!
Σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα των bloggers!!!
Χρόνια μας πολλά!!!
Πολλα "Τροχαια" προκαλουν
οι Bloggers..............
να βαλει τον ΚΟΚ..ο Γιαννακίδης...
Γιατί τα γράφετε όλα αυτά;
Καλως ηρθες..
M' αρεσει να ανθολογώ...
Γράφε εργοτελίνα μου γράφε! Το τιμόνι είναι μεγάλη υπόθεση. Εγώ δεν οδηγώ αυτοκίνητο. Μόνο ένα μικρό μηχανάκι που κι αυτό έχει τους κινδύνους του. Το κακό είναι πως πολλοί οδηγοί, κυρίως νέοι, δεν έχουν καταλάβει πόσο εύκολο είναι να σκοτώσουν και να σκοτωθούν και οδηγούν σε κακούς δρόμους, λες και τρέχουν σε ράλλυ.
Πολιτική ή εκκεντροφόροι;
Το θέμα που προέκυψε με την γειτόνισσα Σώτη Τριανταφύλλου αναζωπύρωσε ένα ερώτημα που με απασχολεί επί δεκαεπτά χρόνια - όσα δηλαδή συνεργάζομαι με ειδικά περιοδικά.
Τι γράφει κανείς όταν έχει στήλη σε έντυπο ειδικού ενδιαφέροντος; Κινείται μέσα στα όρια του θέματος (αυτοκίνητο, πληροφορική, φωτογραφία, κλπ.) ή γράφει γενικά σχόλια για τα πάντα;
Post a Comment