Tuesday, February 13, 2007

Happy Dionysus/Valentine Carnival Ball

17 comments:

Ergotelina said...


From the days of ancient Greece and Rome, the month of February has been associated with romantic celebration.


On the ancient Athenian calendar, the period between mid-January and mid-February was the month of Gamelion, dedicated to the sacred marriage of Zeus and Hera
(Ierós Gámos)It was also the occasion of fertility rituals, in honor of the wine-god Dionysus, called Lenaia and Anthesteria

In Ancient Rome, February 15 was Lupercalia,a rowdy festival of goats, youthful mating, and fertilization rituals.

St. Valentine, according to legend, faced great danger in order to officiate at marriages. Today we continue this ancient, amorous tradition with romantic gesture towards our significant others.


Valentine's Day

N.Ago said...

χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα!
Να σε πάρει η εύχη!

SykoFantiS_Bastoyni said...

Τη πέτσα αυτή που κρέμετε κάτω απ' το φαλλοκόφτη...αντές αντές κάτω απ΄το φαλλοκόφτη να πέρναγε ένα κόκκαλο να στέκει όλο ολόρθη.

Για σου Εργοτελίνα τσίφτησσα και καραμπουζουκλού.

Θέλουν να μας κάνουν του κατηχητικού. Εμάς τους Ελληνες.

Ζήτω ο Έρωτας και η χαρά του Ασώτου Υιού του Διονυσου και όχι του χαραμοφάη του Βαλεντίνου

θωμάς said...

Είναι και ξενόφερτος ο ξενέρας....

dodos said...

Διονυσιασμοί!

Ενωτικός said...

Μάλλον χαραμοφάης ήταν ο Διόνυσος
κύριε "Συκοφάντη"
ξενόφερτος και αυτός κύριε Θωμά....

Ο Αγιος Βαλεντίνος πάντρευε
ενώ ο Διόνυσος κεράτωνε....


καλά και εύθυμα όλα αυτά
στα πλαίσια της υποκρισίας
και μεταμφίεσης
των απόκρεων
αλλά και λίγη ηθική
στην πραγματική μας ζωή δε βλάπτει (βλέπε υπόθεση Βαρθολομαίου)


Εκτός από τα ιστορικά στοιχεία που έχουμε για τον άγιο Βαλεντίνο, η ζωή του συνοδεύεται από διάφορους θρύλους, όπως αυτή που τον θέλει προστάτη των ερωτευμένων…

Ο άγιος που είχε τη φήμη του ειρηνοποιού, κάποια μέρα ενώ καλλιεργούσε στον κήπο του τριαντάφυλλα, άκουσε ένα ζευγάρι να μαλώνει πολύ έντονα. Αυτό συγκλόνισε τον άγιο, ο οποίος αφού έκοψε ένα τριαντάφυλλο, βγήκε στο δρόμο πλησίασε το ζευγάρι και τους παρακάλεσε να τον ακούσουν. Αυτοί έστω και ανόρεκτα υπάκουσαν, ο άγιος αφού τους πρόσφερε το τριαντάφυλλο τους ευλόγησε. Αμέσως η αγάπη επανήλθε ανάμεσα τους, λίγο αργότερα αυτοί επέστρεψαν και ζήτησαν στον άγιο να ευλογήσει το γάμο τους. Άλλη παράδοση αναφέρει πως μια από τις κατηγορίες εναντίον του αγίου ήταν πως είχε απειθαρχήσει στην εντολή του αυτοκράτορα να μην συνάπτουν γάμο άνδρες που δεν είχαν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, ενώ ο άγιος είχε ευλογήσει το γάμο νεαρών Χριστιανών στρατιωτών με τις αγαπημένες τους.

Περά από όλα αυτά πιθανότατα η επιλογή του ως «αγίου των ερωτευμένων» να σχετίζεται και με την ειδωλολατρική γιορτή των Λουπερκαλίων, γιορτή της γονιμότητας, που εορτάζονταν από τους Ρωμαίους στις 15 Φεβρουαρίου• άλλοι συνδέουν τη γιορτή με την εποχή του ζευγαρώματος των πουλιών κατά την περίοδο αυτή. Σίγουρο πάντως είναι πως ο άγιος δεν έχει καμία σχέση με το εμπόριο (marketing) των λουλουδιών, των δώρων και των κοσμικών κέντρων που ευτελίζουν τον Έρωτα, το μεγάλο αυτό δώρο του Θεού.

Πολλοί είναι όμως αυτοί που προβάλλουν την ένσταση πως ο άγιος Βαλεντίνος δεν αναφέρεται πουθενά στο εορτολόγιο της Ορθόδοξής Εκκλησίας. Πράγματι στις 14 Φεβρουαρίου στο εορτολόγιο της Εκκλησίας μας αναφέρονται οι όσιοι Αυξέντιος, Μάρωνας και οι νεομάρτυρες Νικόλαος και Δαμιανός. Η εξήγηση είναι απλή: την αρχαία εποχή που συντάσσονταν οι αγιολογικοί κατάλογοι, τα συναξάρια και τα μαρτυρολόγια είχαν καθαρά τοπικό χαρακτήρα και η φήμη ενός αγίου δεν σήμαινε πως εκτεινόταν σε όλη την Εκκλησία. Έτσι υπάρχουν άγιοι που τιμώνταν σε μία περιοχή πολύ ενώ σε άλλη ήταν εντελώς άγνωστοι, π.χ ο άγιος Δημήτριος που είναι πασίγνωστος σε όλη την Ανατολική Εκκλησία, στη Δύση δεν τιμάται καθόλου, είναι σχεδόν άγνωστος, αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν είναι άγιος. Άλλο παράδειγμα από τη σύγχρονη Εκκλησία: ο άγιος Χρυσόστομος Σμύρνης (†1922) ενώ στην Ελλάδα είναι γνωστός, στη Ρωσία είναι παντελώς άγνωστος, αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι δεν είναι άγιος.
Ο άγιος Βαλεντίνος είναι άγιος της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και δεν τίθεται θέμα επειδή τιμάται στη Δύση σήμερα, το Σχίσμα –η μεγάλη αυτή τραγωδία και μέγα σκάνδαλο της διαίρεσης των Χριστιανών- ήρθε πολύ αργότερα. Όσοι λοιπόν τιμούν τον άγιο Βαλεντίνο έργο θεάρεστο επιτελούν γιατί «Θαυμαστός ὁ Θεός ἐν τοῖς ἁγίοις αὐτοῦ… καί ὁ Θεός ἡμῶν ἐν ἁγίοις ἐπαναπαύεται».

H Aλήθεια για τον Αγιο Βαλεντίνο

Ergotelina said...

N.Ago,θωμάς,SykoFantiS_Bastoyni,dodos

;)

Ενωτικός

όχι αναγκαστικά του κερατώματος
αλλά ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ.


και τα δυό χρειάζονται :-)
το διονυσιακό και το βαλεντίνιο πνεύμα...

Χρήστος Φασούλας said...

Γεια σου... Διονυσία!
:))

Το σωστό να λέγεται said...

Σκέψου δηλαδή να μην υπήρχε η Αφροδίτη, Ο Ερμής, κι όλοι οι άλλοι ερώτυλοι θεοί και ημίθεοι.
Τότε όλη η δουλειά της σωστής σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης θα είχε πέσει στον φουκαρά Καρνάβαλο Διόνυσο και στις Απόκριες.

Οι πεινασμένοι/ες (ηλικιωμένοι τραγουδισταράδες, αποστερημένοι στα νιάτα τους) Έλληνες και Έλληνίδες σαν την Δόμνα Σάμιου καρβέλια ονειρεύονται.

Αν είχε ανήλικο κορίτσι θα ήθελε να μαθαίνει για το ποιός είναι ο τριχωτός Θανάσης απο τα τραγούδια της μαμάς της.

Αυτά τα έθιμα σαν πολύ τελευταία δεν γράφτηκαν για να είναι πατροπαράδοτα έθιμα;

Πάντως τέτοιο ελευθέρων ηθών δημοτικό τραγούδι πρώτη φορά ακούγεται.
Δεν είναι και τόσο πολυτραγουδισμένο.

Ergotelina said...

@Χρήστος Φασούλας
:-)

@Το σωστό να λέγεται
Well come back Akis :-)

Συγγνώμη για την τριώδιο δοκιμασία
αλλά εκ του κόσμου
ού δύνασαι άσπιλος e-ξελθείν...

Οι σεξουαλικές μεταφορές χρησιμοποιούνται και από τον Κ. Ζουράρι για να περιγράψει τη σχέση ορθοδοξίας και κομμουνισμού. Ο Ζουράρις γράφει (Αντί, ό.π., σσ. 18-19): "Ο κομμουνιστής λέει στο χριστιανό: "βίασέ με με μανικό έρωτα και ξεπάτωσε μέσα μου την πτώση που με δένει με την ύλη". Ο "βιασμός", με τη μεταφορική σημασία του όρου, καταλήγει σε διονυσιακό παραλήρημα: "Εγώ σου, εσύ μου κοπρίτης, συμμορίτης, τριαδικός"".

Ο Μοσκώφ, αναφερόμενος στο "μανικό έρωτα" που χαρακτηρίζει τον κομμουνιστή, "ο οποίος πυρπολείται από έρωτα για τον άλλον", δεν φαίνεται να χρησιμοποιεί τη σεξουαλική μεταφορά, αλλά προσδίδει κι αυτός κοσμολογικές διαστάσεις στο μανικό έρωτα. Υποστηρίζει ότι "το τριαδικό της θεότητας... εκφράζει και την αποκάλυψη της "ερωτικής υπόστασης του γίγνεσθαι", που θεμελιώνει την "αμετάκλητη απόφαση" των μελών του "όλου σώματος" να ζήσουν ερωτικά" (Αντί, ό.π., σ. 21).

Η ΝΕΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ



Αυτά είναι και κομμουνιστικά
και εναντίον της ελεύθερης ατομοκεντρικής οικονομίας...

αλλΑΑΑ επι το ΣΥΝΑΜΦΟΤΕΡΟΝ
που λέει και ο Ζουράρις :-)

Ergotelina said...

Mήπως όλα αυτά είναι κατάλοιπα
Χριστιανών Σαλών;;
..ταπεινούμενοι πράττοντες
και υπερηφανείαν μαχόμενοι;;;


...από πού να 'ρθαν αυτές
οι παραδόσεις;.. απο πουριτανούς
(κατα τον αθυρόστομο Ζουράρι
και ερωτικούς Μοσκώφ & Γιανναρά)
………προτεστάντες/μουσουλμάνους/καθολικούς
αποκλείεται.




"Άρα ουν αδελφοί, στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις, ας εδιδάχθητε είτε δια λόγου, είτε δι e-πιστολής ημών" (Β΄ Θεσσαλονικείς, 2/β΄ 15).

Ergotelina said...

Να και κάτι πιό
light μεν,αμφίσημο δε...


Γιατί μικρή μου όταν περνώ
ευθύς τα κατεβάζεις,
τα όμορφα ματάκια σου
και μένα δεν κοιτάζεις;
Μήπως τον έχω εγώ μικρό
τον πόνο στην καρδιά μου,
ή μήπως δε μου σηκώνεται
μια τρίχα απ’ τα μαλλιά μου;
Θα ‘ρθω στο παραθύρι σου,
θα’ ρθω για να την παίξω,
να παίξω την κιθάρα μου
κι ύστερα να σε κλέψω.
Έφυγες και δεν σκέφτηκες
πως κάποιος την βαράει,
βαράει την κεφάλα του
γιατί σε αγαπάει…



Γιορτή Φαλλού στον Τύρναβο

Ergotelina said...

Και κάτι για να καθαρίσουμε....
επί το συναμφότερον...



Της μετανοίας άνοιξόν μοι πύλας, Ζωοδότα

ορθρίζει γαρ το πνεύμα μου

προς το ναόν τον άγιόν σου,

ναόν φέρον του σώματος

όλον εσπιλωμένον.

Αλλ’ ως οικτίρμων κάθαρον,

ευσπλάγχνω σου ελέει


Και αμαρτία εξομολογουμένη ουκ έστι αμαρτία!
άντε και καλή σαρακοστή!

Το σωστό να λέγεται said...

Καλώς σε ξαναβρίσκω Λίνα.
Η "Νέα Θεολογία" δεν μου φαίνεται θεόπνευστη μάλλον νερόβραστη.

Προτιμώ την Θεολογία ανέπαφη απο αραιωτικές γλυκαντικές ουσίες.


Τέτοιες παραδόσεις ήρθαν απο κι που ήρθαν και τα παρτυ ούζα του Τύρναβου.
Αίτιο το υλικό κέρδος και η βαριεστημάρα.
Αυτοί που έχουν κάλους στο μυαλό φαλλούς κατεργάζονται.

Η κάθε λαγνεία φτιάχνει και την παράδοσή της για να δικαιολογήσει την ρηχή Ιστορία της.

Ergotelina said...

Ο λάγνος Ελλην δεν είναι κρύος Αγγλοσάξων
και θέλει να ξεσκάει μιά φορά το χρόνο..


Προς Θεσσαλονικείς Α’ 5: 21: «πάντα δε δοκιμάζετε, το καλόν κατέχετε».


Οι προτεστάντες βέβαια αν τα ακούσουν
αυτά ...θα βρουν πρόσθετα επιχειρήματα
οτι οι ορθόδοξοι καρναβαλιστές
(περισσότερο από τους καθολικούς)
ειδωλολατρίζουν ....
και δεν θα επέλθει "ένωσις
των τριών εκκλησσιών"...

αλλά εμείς συγχωρούμε πιό εύκολα
τον πεπτωκότα Αδάμ ;)

Anonymous said...

The product, according to the brand, can be applied throughout the day on dry
hair if one's hair is medium to very coarse. Likewise, using imported shampoos and conditioners from a tropical country when your climate is cold and temperate is not such a good idea. When one thinks of fungus, they don't generally associate it with the head or scalp, but the itching,
burning scalp, rash or pimples on the scalp could very well
be caused by a fungus, requiring antifungal shampoo to provide well needed relief to the symptoms.


Feel free to surf to my page - hair products

Anonymous said...

Can add to the beauty of the landscape when
used correctly. Owning a regular lawn mower does not mean you have to give up on mulching your
yard; you just have to be willing to do some work.
When ordering mulch, find out what the delivery cost is and
compare it between companies before ordering.

Για να καθαρίσουμε την Ελλάδα / To clean-up Greece Site Meter