Φυλή που δεν περνά απαρατήρητη,που μαθε να κρατά τα δικά της χρώματα,σε πείσμα σαράντα αιώνων,γλώσσα πρωτάκουστη,Πείσμα....
μαζί με το αίσθημα αυτονομίας,που συχνά σιμώνει την απείθεια..
Ευφυία Ζωηρή,Φλογερή Φαντασία,Τραγούδι γεμάτο εικόνες~~
Λόγος Αυθόρμητος,δίχως Προστάτες,Αγάπη στην κάθε μορφής Περιπέτεια..
Χορός στον Ουρανό..μα και στη Γη...τα Πάθη του Έρωντα...περνάνε δύσκολα....
μαζί με το αίσθημα αυτονομίας,που συχνά σιμώνει την απείθεια..
Ευφυία Ζωηρή,Φλογερή Φαντασία,Τραγούδι γεμάτο εικόνες~~
Λόγος Αυθόρμητος,δίχως Προστάτες,Αγάπη στην κάθε μορφής Περιπέτεια..
Χορός στον Ουρανό..μα και στη Γη...τα Πάθη του Έρωντα...περνάνε δύσκολα....
1.Και η Αντίθετη Άποψη................................................................
2. Και η Θεολογικη Θεση....Είπε τις εξ αυτών ίδιος αυτών προφήτης: "Κρήτες αεί ψεύσται, κακά θηρία, γαστέρες αργαί". 13. Η μαρτυρία αύτη εστίν αληθής. Δι ην αιτίαν έλεγχε αυτούς αποτόμως, ίνα υγιαίνωσιν εν τη πίστει, 14. μη προσέχοντες Ιουδαϊκοίς μύθοις και εντολαίς ανθρώπων αποστρεφομένων την αλήθειαν.
Είπε κάποιος απ' αυτούς, δικός τους προφήτης: "Οι Κρητικοί πάντα ψεύτες, κακά θηρία, στομάχια που θέλουν να τρώνε πολύ 13. Η μαρτυρία αυτού του προφήτη είναι αληθινή. Για το λόγο αυτό, να τους ελέγχεις απότομα, ώστε να κρατούν την υγεία τους στην πίστη, 14. και να μην προσέχουν Ιουδαϊκούς μύθους και εντολές ανθρώπων που γυρίζουν την πλάτη στην αλήθεια.....(Aπ.Παυλος,προς Τίτον)
16 comments:
«... Φυλη αληθινα αξιοθαυμαστη,που έμαθε να διατηρεί σε πείσμα των περιπετειών σαράντα αιώνων αλώβητα τα εθνικά χαρακτηριστικά και την καθαρή γλώσσα της: ανδρεία ανάμεικτη με το αίσθημα της ανεξαρτησίας, που συχνά βρίσκεται κοντά στην απείθεια ευφυία ζωηρή, φλογερή φαντασία, γλώσσα γεμάτη εικόνες, αυθόρμητη και ανεπιτήδευτη, αγάπη στην κάθε μορφής περιπέτεια, ακατανίκητη ορμή ελευθερίας..που συμπορευεται με την ακορεστη επιθυμια προβολης…Χωρα ευκαρπη,που αδιακοπα γεννα τους πιο αξιους ανθρωπους στην Εκκλησια και την Πολιτεια,στις Επιστημες και τα Γραμματα
στην Οικονομία και τον Πολεμο...»
(L.Petit ,Λατίνος Αρχιεπισκοπος Αθηνων)……
…(Οπισθόφυλλο Ιστορίας της Κρητης,Θεοχάρη Δετοράκη)
Ο Παπάς που αντιπαθούσε τους Κρητικούς....
Είναι ένας παπάς ο οποίος μόλις διορίζεται σε μια εκκλησία στην Κρήτη.
'Έχει όμως ένα πρόβλημα ... δεν γουστάρει τους Κρητικούς.
Την πρώτη Κυριακή κατά το κήρυγμα του λέει στους πιστούς....
-Θα σας μιλήσω σήμερα για την Μαρία τη Μαγδαληνή , η οποία ήταν μια
πόρνη από τα Χανιά....
Αμέσως οι πιστοί αντέδρασαν:
-Από τα Χανιά πάτερ ... τι είναι αυτά που λες...κτλ
Ο παπάς όμως επέμενε.
Την επόμενη Κυριακή πάλι τα ίδια ο παπάς:
-Σήμερα θα σας μιλήσω για την παραβολή του "Ασώτου Υιού" , ο οποίος ήταν
ο γιος ενός βοσκού από το Ηράκλειο..
Αγανακτούν οι πιστοί και κάνουν παράπονα στον Μητροπολίτη. Φωνάζει αυτός
τον παπα και του λέει:
-Ξέρω ότι δεν συμπαθείς τους Κρητικούς ,προσπάθησε όμως να είσαι πιο
διακριτικός και να μην τους τη λες χύμα.
Οπότε την επόμενη Κυριακή λέει ο παπάς στους πιστούς:
-Σήμερα θα μιλήσουμε για το Μυστικό Δείπνο...
και συνεχίζει...
-Μαζεύει ο Χριστός τους μαθητές του και τους λέει "απόψε κάποιος από
εσάς θα με προδώσει" και αμέσως του απαντά ο Ιούδας: "Ιντα πες μωρέ
σύντεκνε;"
Θέμος Aναστασιάδης
Άντε, βγες στον πηγαιμό για την Κρήτη
ΑN επιβίωσες στην Ολυμπιακή Αθήνα ή, ακόμη δυσκολότερα, στα νησιά του «2004» και σου
?χουν μείνει μυστηριωδώς μετρητά ή... ανερυθρίαστες κάρτες στην τσέπη κι αν «δικαιούσαι»
ή αντέχεις λίγες μέρες διακοπές ακόμη, τράβα στην Κρήτη. Είναι Σεπτέμβρης κι η εποχή δε
γίνεται πιο... ιδανική γι? αυτό το mega?νήσι, αν εξαιρέσεις τον Ιούνιο, που έτσι κι
αλλιώς δεν μπορείς να τον φέρεις πίσω. Θες τις πιο ερημικές και απροσπέλαστες παραλίες
της Ελλάδας; Πήγαινε νότια, στο Λιβυκό, εκεί που «ξεφεύγεις» τόσο, που νομίζεις ότι θα
ανατρέψεις τον καπιταλισμό όπως κι ο Κουφοντίνας. Τελικά, ο μόνος «σωστός δρόμος» που
βρήκε ήταν αυτός που οδηγούσε στη Γαύδο, κι όμως, δεν μπορεί να τον πάρει πια. Θες το
καλύτερο φαγητό και τις πιο γοητευτικές υπάρξεις της Μεσογείου, τύφλα να ?χουν οι
Ιταλίδες; Αρκεί να ?χεις μαζί σου το αυτοκίνητο ή τη μηχανή και να σουλατσάρεις από Χανιά
ως Ρέθυμνο, και, γιατί όχι, Ηράκλειο και τότε θα καταλάβεις γιατί κάποτε αυτοί οι
κουζουλοί ήθελαν να το κάνουν «ανεξάρτητο κράτος»... Ήθελαν, δεν ήθελαν... τελικά είναι!
Η Κρήτη είναι μια ξεχωριστή χώρα, πιο Ελλάδα από την Ελλάδα, αλλά συγχρόνως και πιο...
«όλα τ? άλλα». Είσαι φευγάτος γενικά; Κατεβαίνεις με 4x4 ή Enduro και παίρνεις
κυριολεκτικά τα βουνά, σίγουρος ότι, και να θες να σε βρουν, δε θα τα καταφέρουν.
Τυχαίο ήταν ότι στην Κρήτη είχαν ξεμείνει στον Ψηλορείτη κάτι αντάρτες του... Eμφυλίου
και κατέβηκαν σαράντα χρόνια μετά στη... δεύτερη τετραετία Ανδρέα, γιατί δεν είχαν
πληροφορηθεί τι είχε συμβεί στο μεσοδιάστημα; Και γιατί να πληροφορηθούν; Άμα είσαι στην
Κρήτη, όλα όσα πρέπει να συμβαίνουν είναι εκεί. Κι αν ο Καβάφης δεν τραβούσε τα εσώψυχα
ζόρια που τραβούσε, σίγουρα δε θα ?χε δώσει απόπλου για την Ιθάκη, εκτός κι αν ήταν
σκαφάτος. Αν υπάρχει ακόμη Ζορμπάς, προσοχή μην πέσει πάνω σε καμιά Καλομοίρα και μας
ξεμωραθεί όμορφα και τούτος.
Στα όνειρά μου, έχω επιβιώσει κι εγώ από την τηλε-μιντιακή αρένα (όπου κάθε σεζόν, τέτοια
εποχή, που εσύ πας νότια, ρίχνομαι ξανά ξέφρενα, λαίμαργα και παράλογα) και ζω μόνιμα πια
σ? ένα καΐκι που πηγαινοέρχεται Κρήτη, Κύθηρα, πάλι Κρήτη, Κάρπαθο και πάλι Κρήτη.
Πειρατής, επιτέλους, του εαυτού μου._ Θ. A.
http://library.techlink.gr/
Σχετικα με τη Θεολογικη θεση εδω
Και ο Επιμενίδης Θεολογος ηταν για
την εποχη του...
Το παράδοξο του Επιμενίδη":
Ο Επιμενίδης είπε: «Όλοι οι Κρητικοί ψεύδονται».
Η παραπάνω δήλωση είναι αληθινή;
Αν ναι, τότε όλοι οι Κρητικοί είναι ψεύτες άρα και ο Επιμενίδης, που ήταν Κρητικός.
Αν όμως είπε ψέματα τότε οι Κρητικοί είναι φιλαλήθεις, και συνεπώς ο Επιμενίδης είπε αλήθεια.
Ο κύκλος αυτός μπορεί να συνεχιστεί επ' άπειρον, όπως καταλαβαίνετε.
Το παράδοξο αυτό έρχετε σε αντίθεση με την Αριστοτελική Λογική, μια πρόταση θα είναι είτε αληθής είτε ψευδής.
Το θέτω στις Γενικες συζητήσεις γιατί θεωρώ ότι δεν είναι μόνο μαθηματικό πρόβλημα αλλά και φιλοσοφικό αλλα και πολιτικό.
Πώς ειναι δυνατόν ενας άνθρωπος να λέει ταυτόχρονα αλήθεια και ψέματα;;;!!!
ΥΓ:Η απάντηση θα μπορούσε να βρίσκετε στους λόγους των πολιτικών....μόνο εκεί όμως?....
Για Περισσοτερα ανεκδοτα διαβαστε εδω..την Ψυχολογια του κρητικου χιούμορ ...είναι απλό και χαίρει γνήσιας λαϊκής κρητικής σοφίας. Δεν είναι γεμάτο από υπονοούομενα, εκλεπτυσμένη ευγένεια, σαρκασμό και ειρωνεία, ασαφή και δυσνότητα λόγια, καυστικά σχόλια. Δεν δογματίζει, δεν εξιδανικεύει, δεν διαστρέφει την πραγματικότητα. Δεν είναι στερεότυπο και προσποιητό. Είναι ελεύθερο και γνήσιο. Χαρακτηρίζεται από αυθορμητισμό, πηγαία αυθεντική έκφραση και αφοπλιστική λιτότητα. Με λίγα λόγια, το κρητικό χιούμορ δεν συγκαλύπτει την πραγματικότητα, αλλά την καταθέτει έτσι όπως ακριβώς είναι στην καθημερινή ζωή, αφού πρώτα την καταγράψει με τα μάτια του απλού ανθρώπου που βλέπει τη ζωή έτσι όπως είναι και όχι όπως επιθυμεί να είναι.
Το κρητικό χιούμορ, όπως κάθε μορφής αστειολογία που προκαλεί γέλιο, έχει θεραπευτική αξία για τον ψυχισμό, ακριβώς επειδή ανακουφίζει από τις εντάσεις και χαλαρώνει από το άγχος. Πιο συγκεκριμένα, έχει μοναδική θεραπευτική αξία για τους Κρήτες που έχουν έντονη ιδιοσυγκρασία, γεγονός που σημαίνει ότι χαρακτηρίζονται από έντονα συναισθήματα. Το κρητικό χιούμορ όμως είναι απογυμνωμένο από συναισθήματα, καθώς είναι απαλλαγμένο από φόβους, πόθους, πάθη και επιθυμίες και γι’ αυτό ξεκουράζει από όλες αυτές τις διεγέρσεις και τις εντάσεις, που τα συναισθήματα προκαλούν. Θα ‘λεγε κανείς ότι είναι περισσότερο λογικοκριτικό, αφού μάλιστα με τόση μαεστρία επικεντρώνεται στα γήινα και τα καθημερινά. Ολα αυτά όμως κι ακόμα περισσότερα δε φτάνουν για να περιγράψει κανείς με ψυχολογικούς όρους το κρητικό χιούμορ και τη φιλοσοφία του. Είναι καλύτερα ν’ αφήνεται κάποιος σε αυτό και να το απολαμβάνει.*
Η Μαίρη Κογκάκη είναι ψυχολόγος
Y.Γ.Eιδα μεσα και τον Doctora-Al Pacino
που συχναζει και στου Δημου...
εργοτελίνα said...
Το παράδοξο του Επιμενίδη":
Ο Επιμενίδης είπε: «Όλοι οι Κρητικοί ψεύδονται».
-----
Αυτό είναι ένα από τα διάφορα παράδοξα που παγιδεύουν τη λογική μας. Ένα άλλο είναι το Παράδοξο του Αυγουστίνου: "Μπορεί ο Θεός να φτιάξει μια πέτρα τόσο βαριά που να μην μπορεί ο ίδιος να τη σηκώσει;"
Σοφίσματα που μπερδεύουν το μυαλό μας και που όλα έχουν μια κοινή ρίζα με το παρακάτω :
Άρθρο:
«Είμαι ο Kurt Goedel και δεν αποδεικνύομαι...»
Είμαστε στα 1930...Τρία χρόνια μετά την ανακοίνωση της Απροσδιοριστίας, η διεθνής Φυσική κοινότητα έχει για τα καλά εμπλακεί στον σημαντικότερο εμφύλιο της ιστορίας της επιστήμης....Αιτιοκρατία ή Κβαντομηχανική; Ο Θεός Αϊνστάιν είναι κατηγορηματικός: «Ο Θεός δεν παίζει ζάρια»...Αλλά ο Νηλς(Μπορ)απαντά: «Δε θα μας πεις εσύ Άλμπερτ τι παιχνίδι θα παίζει ο Θεός...»...Όπως και να το κάνουμε, μια τέτοια απάντηση το ξανασκέφτεσαι αν θα την ξεστομίσεις....Δεν είσαι δα και ο Πάπας....
Όπως εύκολα κατανοεί κανείς, η Φυσική είναι αρκετά απασχολημένη αυτό τον καιρό για να αντιληφθεί τι συμβαίνει στο πεδίο των Μαθηματικών...Αυτόν τον καιρό δύο είναι τα κύρια θέματα συζήτησης...Η fractal σκέψεις μερικών μαθηματικών από την αρχή του αιώνα....και μια προσπάθεια τέλειας θεμελίωσης των μαθηματικών θεωριών.
Η πραγματικά καθολική προσπάθεια της, Ευρωπαϊκής κυρίως, Μαθηματικής κοινότητας να δημιουργήσει, ή καλύτερα να επαναπροσδιορίσει, της ήδη υπάρχουσες θεωρίες βάσει θεμελιωδών συνολοθεωριών οι οποίες θα εγγυούνταν την συνέπεια και πληρότητα των πρώτων. Μια μαθηματική θεωρία είναι συνεπής όταν δεν περιέχει αντιφάσεις και πλήρης όταν όλες οι προτάσεις (συμπεριλαμβανομένων και των αντίθετων αυτών) που δηλώνονται μέσα στη θεωρία είναι αποδείξιμες. Τρεις ήταν οι κυριότερες ομάδες επιστημόνων προς αυτόν τον σκοπό: Η ομάδα των Γερμανών φορμαλιστών υπό τους Hilbert και Von Neumman, η ομάδα των Βρετανών λογικιστών υπό τον Russel (μια μαθηματική διάνοια με βραβείο Νόμπελ λογοτεχνίας!) και τέλος μια ομάδα που αποτελούνταν κυρίως από Ολλανδούς επιστήμονες γνωστή και ως ομάδα των «οραματιστών»...Ο στόχος κοινός, η φιλοσοφία όμως διαφορετική!
Η σημαντικότερη ομάδα ήταν εκείνη του Hilbert. Ο Φορμαλισμός αποσκοπούσε στο να εγκαθιδρύσει συνέπεια και πληρότητα πάνω σε κάθε μαθηματική θεωρία, όχι μόνο για να θεμελιώσει σταθερά και λογικά την επιστήμη των μαθηματικών...Μια τέτοια θεώρηση των Μαθηματικών θα μας έδινε τη δυνατότητα να αποφασίσουμε αλγοριθμικά αν οποιαδήποτε δεδομένη πρόταση ανήκει σε μια θεωρία. Κάτι τέτοιο θα υποβάθμιζε τα Μαθηματικά σε μια μηχανική διαδικασία.
Την προσπάθεια αυτή των Ευρωπαίων έκανε κυριολεκτικά σμπαράλια μια εργασία που δημοσιεύθηκε το 1931 από τον αυστρο-ούγγρο Kurt Goedel. Αποτελούμενη από δύο θεωρήματα «Η Θεωρία της Μη Πληρότητας» συντάραξε (κατά παρόμοιο τρόπο όπως η Αρχή της Απροσδιοριστίας στη Φυσική) τη Μαθηματική κοινότητα....
Στο πρώτο του θεώρημα, ο Goedel αποδεικνύει πως κάθε συνεπής θεωρία που περιέχει τους φυσικούς αριθμούς είναι μη πλήρης, ενώ το δεύτερο για πολλά χρόνια πολύ καλός φίλος του Αϊνστάιν «τα κάνει ακόμα πιο μαντάρα» δείχνοντας πως τέτοιες θεωρίες (συνεπείς και μη πλήρεις) δεν μπορούν από μόνες τους να αποδείξουν πως είναι συνεπείς. Η συνέπεια μια μαθηματικής θεωρίας, δηλαδή, αποδεικνύεται αλλά όχι μέσα στην ίδια τη θεωρία αυτή αλλά σε μια ευρύτερή της. Το καταστροφικό συμπέρασμα είναι πως η απόδειξη της συνέπειας κάθε «ευρύτερης θεωρίας» θα απαιτεί πάντα μια ακόμη μεγαλύτερη που να την περιέχει οδηγώντας μας σε μια άπειρη ακολουθία θεωριών που δεν οδηγεί πουθενά...
Το πραγματικά απίστευτο σ’ αυτήν την θεωρία της μη πληρότητας είναι η γενική σκέψη πάνω στην οποίο στηρίζεται και αποδεικνύεται...
Ο Goedel χρησιμοποίησε ένα ιδιοφυές αριθμητικό σύστημα για να μεταφράσει προτάσεις μιας μαθηματικής θεωρίας (έστω Τ) σε αριθμητικές δηλώσεις μέσα στην Τ. Έπειτα κάνοντας χρήση πολλών και πολύπλοκων λογικών σκέψεων για να καταλήξει στο ότι μια θεωρία δε θα μπορούσε να αποδειχθεί ότι είναι πλήρης ή συνεπής. Ο φίλος μας κινήθηκε χοντρικά ως εξής:
Έστω Τ μια μαθηματική θεωρία και S μια αριθμητική πρόταση της Τ που σημαίνει : «εγώ δεν αποδεικνύομαι στην Τ»!
Αν S αποδείξιμη στο Τ --> S ψευδής και --> Τ ασυνεπής.
Άρα S μη αποδείξιμη (και άρα αληθής).
Αφού S αληθής τότε η οχιS==(εγώ αποδεικνύομαι στην Τ) πρέπει να είναι μη αποδείξιμη (και άρα ψευδής).
Συνεπώς : S και οχιS μη αποδείξιμες --> Τ μη πλήρης.
Αν τέλος προσπαθήσουμε να αποδείξουμε τη συνέπεια της Τ θα αποδείξουμε την S, πράγμα αδύνατο.
Το αξιοσημείωτο είναι πως το θεώρημα της Μη Πληρότητας ισχύει σε κάθε μαθηματικό σύστημα, ακόμη και σ’ αυτό της αριθμητικής, δίνοντας μια νέα φιλοσοφική διάσταση σύμφωνα με την οποία τα Μαθηματικά δεν είναι σε θέση να υπολογίσουν (ή να αποδείξουν) το οτιδήποτε....Είναι σίγουρα μια απογοήτευση...
editor: CsLaKoNaS
copyright 2003
1.Nα διευκρινίσω με τον όρο
"Κρητοψυχανάλυση" στόχος μου
είναι να μαζέψω απο μαντινάδες
μεχρι κείμενα αρνητικά ἠ θετικα
για τους Κρητικούς..και να τα
συγκρίνουμε,να σκεφτούμε πάνω σε αυτά.
Εντάσσεται βεβαια αυτη η προσπάθεια
στο συνολο της Εθνοψυχαναλυσης,τομέα
που εχουμε ελλείψεις(γενικοτερα με την Ψυχολογια δεν τα παμε καλα στην Ελλαδα)
2.Στον 1ο αιωνα π.Χ εζησε στην Αλεξανδρεια ο σκεπτικος Φιλοσοφος
Αινησίδημος απ την Κνωσό.Ανανεωτης της Σκεπτικης Φιλοσοφιας τους Πυρρωνος και αρχηγος Νεας Σκεπτικης Σχολης
http://www.patris.gr/articles/30899
3.Απο το "Ζητουνται Αλχημιστες"
του Μιμη Ανδρουλακη.
Η αποφυγη του συστηματικου risk-management στην πολιτικη και
η αρνητικη αποχρωση που δινουμε στον
ορο Αβεβαιοτητα εχουν και γνωσιολογικες αιτιες.
Η Πιθανοκρατικη Σκεψη καθυστερησε
σχετικα να περασει στις πολιτικες,οικονομικες και κοινωνικες
Επιστημες.Εχει ακομα και φιλοσοφικες
ριζες αυτη η καθυστερηση.
Η Ανθρωποτητα αργησε να πιασει το νημα της συνεχειας απο τους Ελληνες
Σκεπτικιστες,τον Πυρρωνα,τον Καρνεαδη,αλλα και τον Αινησιδημο απο την Κνωσο,οι οποιοι σχεδον 2.200 πριν,εισηγαγαν την κουλτουρα της αβεβαιοτητας και την πιθανοκρατουμενη σκεψη.
Επρεπε να φτασουμε στον Πουανκαρε,τον Χαϊζεμπεργκ και τον Φεημαν στην Φυσικη,και τον Γκεντελ στα Μαθηματικα για να εισβαλει η λογικη της Αβεβαιότητας στις θετικες επιστημες.
4.Στην Αρχαιότητα υπηρχαν πολλα στερεότυπα(κυριως απο τους Αθηναιους)για πολλους Ελληνες.
Δεν ελεγαν μονο τους Κρητικους Ψευτες.Απλως οι Κρητικοι το αντιμετωπισαν φιλοσοφικα και καλλιτεχνικα.(Θα επανελθω σε αυτο)
5.Το Κρητικο παραδοξο(οπως λενε και εξω,Cretan paradox)νομιζω ειναι απ τα πιο πετυχημενα και εχει σηκωσει τις περισσότερες φιλοσοφικες συζητησεις..
6.Δεν ειναι δηλαδη μια Σπαζοκεφαλια
ή μια απογοητευση..ουτε το Παραδοξο
ουτε η Σχολη της Αβεβαιοτητας..
Μαλλον πρεπει να χαιρομαστε,γιατι
αν ειχαν επικρατησει οι Αιτιοκρατες
δε θα χαμε την εκρηξη της Φυσικης στον 20ο αιωνα.
Ο Γκεντελ,Σλοβάκος δεν ητανε;;
Καλημέρα πατρίδα,
Πάμε ανάποδα :
Ο Γκέντελ ήταν αυστρο-ούγγρος.
6. Σύμφωνοι. Το κείμενό μου αναφέρεται στα μαθηματικά ως επιστήμη και όχι στη Φυσική.
5. Εγώ νομίζω ότι το πιο διάσημο παράδοξο είναι αυτό του Ζήνωνα του Ελεάτη με τον Αχιλλέα και τη Χελώνα. Αυτό βασάνισε τους μαθηματικούς για 2000 χρόνια περίπου. Οι πρώτοι που έδωσαν κάποια πρώτα πειστικά επιχειρήματα ήταν ο Γαλιλέος και Μπολτζάνο. Ο Cantor ήταν αυτός που με μια ολοκληρωμένη θεωρία του απείρου έλυσε αυτόν τον γρίφο μόλις τον 19ο αιώνα.
3. Είπε και ο Μίμης την εξυπνάδα του! (άσχετα αν τον πάω πολύ τον ψηλό ;-)). Είναι γεγονός ότι οι αρχαίοι ήταν ισχυροί φιλόσοφοι και πολλά από τα ερωτήματα που έθεταν όσο και αρκετοί από τους στοχασμούς τους, αποδείχθηκαν σωστοί όπως σήμερα γνωρίζουμε. Τόσο οι εικασίες του Δημόκριτου για το άτομο όσο και οι ανησυχίες του Πυθαγόρα περί αυτοομοιότητας της φύσης ανήκουν σήμερα στη σφαίρα της προφητείας. Από την άλλη οι αρχαίοι φαίνεται πως έμεναν μέχρι εκεί. Οι αποδεικτικές τους ικανότητες ήταν μάλλον σε εμβρυακό επίπεδο ενώ είχαν πει και αρκετές μπαρούφες, εδώ που τα λέμε.
Πατρίδα βλέπω έχεις κόλλημα με την πατρίδα...
Εγώ πάλι όχι ιδιαίτερο...
!.Born: 28 April 1906 in Brünn, Austria-Hungary (now Brno, Czech Republic)
Died: 14 Jan 1978 in Princeton, New Jersey, USA
Ο Μιμης με μπερδεψε..τον λεει Σλοβακο.
Το Μπρνο ειναι στην Τσεχια(Επαρχια Μοραβιας)κοντα στη Σλοβακια.
Οταν γεννηθηκε βεβαια ηταν υπηκοος της Αυστρο-ουγγρικης Αυτοκρατορίας.
Μεγαλη υποθεση να βγαλει η πολη σου
ενα Γκεντελ!(local-marketing)
2.Του Επιμενίδη το Παραδοξο είναι πιο εκλαϊκευτικο.Το κατανοει ο πολυς Κοσμος σε πρωτη φαση καλυτερα.
Συμφωνοι για τον Ζηνωνα.Μεχρι και
ο Βαλερυ εγραψε ποιημα για αυτον.
3.Μα οι Σκεπτικοι δεν ειναι "αρχαιοι",δεν ειναι Σωκρατης,Πλατωνας ,Αριστοτελης με τις σταθερες θεσεις.Οι Σκεπτικοι ειναι το αντιθετο.Αποσιωπηθηκαν απο την Ιστορια,γιατι δεν συμφερει
την Εξουσια η Φιλοσοφικη Αμφισβητηση.
Αρχαιοι ηταν ο Ηρωνας και ο Αρχιμηδης.Μακαρι να χανε σωθει
ολα τα γραπτα τους.
3.Ο Μιμης εισαγει το risk-management,την αβεβαιοτητα
στις οικονομικο-κοινωνικες επιστημες
Αβεβαιοτητα για την Συνταξη π.χ.
Τα βιβλια του μια χαρα προκλητικα ειναι...αλλα ως Βουλευτης....
Εδω οι Βουδιστες κβαντομηχανίζονται!
Εμεις θα κατσουμε με σταυρωμενα χερια;;...
Δεν εκμεταλλευόμαστε οπως πρεπει
τους Αρχαιους(Ποιος απο την Κρητη ξερει τον Αινησιδημο;;)
Και απο Πυθαγορα,Σωκρατη κτλ
μπορει να ξεκινησει ενα αντιστοιχο τουριστικο ρευμα..
Τωρα όλα συνδυαζονται
Αναζητουμε την "Θεωρια των Πάντων"..
Y.Γ.Οτι συμβαινει στη Φυσικη και τα Μαθηματικα,δεν αφηνει ανεπηρρέαστη την υπολοιπη κοινωνια..
Κολλημα;;..σε ενα tour-operator
θα λεγες το ίδιο;;
Σε βαραίνει η Κρήτη;;
εδω είμαστε να την αλαφρύνουμε..
Πάμε και πάλι...
ι)Ίσως τελικά να ήταν και Σλοβάκος αν και νομίζω πως όχι. Γεννήθηκε στη Βιέννη νομίζω και μιλούσε γερμανικά τόσο αυτός όσο και η οικογένειά του. Εν πάσει περιπτώσει ο Goedel συγκαταλέγεται αδιαμφισβήτητα στους πολίτες του κόσμου. Οι αυστριακοί ξέρουν πως να κερδίζουν από προσωπικότητες-συμπατριώτες τους (βλ. Mozart...άντε όμως να μη μιλήσω).
ιι) Του Αυγουστίνου το παράδοξο είναι πιο εκλαϊκευτικό...
ιιι) Το τι έχει χαθεί ή έχει αποσιωπηιθεί δεν το γνωρίζω. Ίσως είναι καιρός να ξεκινήσει μια προσπάθεια επανεξέτασης αυτών των θεμάτων σε ακαδημαϊκό επίπεδο ώστε να διασαφηνιστούν αυτά τα θέματα των "απόκρυφων" στο μέτρο του εφικτού. Οι λόγοι πολλοί και τα ωφέλη περισσότερα. Δε θα επεκταθώ περαιτέρω.
ιυ) Ο Μίμης δεν κάνει τίποτα το καινούριο. Από τη στατιστική, τη στοχαστική ανάλυση και τη θεωρία παιγνίων μέχρι τη χαοτική δυναμική συστημάτων ο παρανομαστής είναι κοινός. Η έννοια της αβεβαιότητας! Διότι τα συστήματα δεν είναι μόνο φυσικά. Είναι οικονομικά - κοινωνικά - πολιτικά....και θα έλεγα αυτά είναι και τα πιο δύσκολα στην ανάλυση και σχεδίαση...
Τέλος ο Μίμης προσπαθεί να ενταχθεί στους θεωρητικούς του ΠΑ.ΣΟ.Κ ... Αλλά θεωρητικός είναι ο Βενιζέλος!
Το χειρότερο πράγμα που βρίσκω στην Κρήτη εργοτελίνα μου είναι οι Κρητικοί. Οι νέο-κρητικοί...αυτοί μου προκαλούν αηδία και εμετό...
Πως φτάσαμε μέχρι εδώ πατριώτισσα;
Α,ρε Μιμη που ησουνα στην ΚΝΕ
number one Θεωρητικος
και πηρες μεταγραφη..
και θα σε φαει ο Παχύς Παοκτζής!!!
Αληθεια τί θεωρίες εχει γραψει
ο Ευαγγελος;;..εχει ρευμα
στην Νεολαια;;..
2.τους Νεοπλουτους λες;;
τους Κουμπουράδες;;
(Αυτους θα τους αφοπλισει
ο Βουλγαρακης..)
τους Ξενοδόχους;;
Μια χαρά έκανε και έφυγε από κει. Δεν είναι βλάκας ο Μίμης.
Τώρα όπως και να το κάνουμε ο παχύς είναι παχύς. Και έχει μεγάλο συγγραφικό έργο..για περισσότερα:
http://www.evenizelos.gr
Στη νεολαία γενικά δεν γνωρίζω αν έχει πέραση. Στη νεολαία του κινήματος πάντως έχει. Κάτι σημαντικό που συζητιέται στους διαδρόμους είναι πως Ο Ευάγγελος ως πολιτικός είναι αδίστακτος, με ότι καλό ή κακό αυτό συνεπάγεται.
Τους κριτικούς δεν τους αντέχω...
Έχουν καταστρέψει το σύμπαν...Οι βρωμοπόδαροι "δημοκράτες" νεόπλουτοι του κερατά...Αυτούς που μετάφρασαν την κριτική λεβεντιά ως τον κολοπαιδισμό. Αυτούς που κατάλαβαν τις αξίες και τις παραδόσεις σαν οπλοκατοχή και παρανομία. Αυτούς που θεωρούν ότι ο περήφανος και ανυπόταχτος είναι ο "μάγκας" που πυροβολεί ταμπέλες βαράει σε γάμους και διακινεί χασίσι. Σιχαίνομαι τον κρητικό πασοκάνθρωπο που τσέπωσε τις επιδοτήσεις από το λάδι για να αγοράσει μερτσεντέ και να κατεβαίνει μαυροφορεμένος με τιν τρίχα πάνω από την καδένα και το νυχάκι για τις μίξες στα club του Ηρακλείου για να παίζει το κινητό του. Αηδιάζω με τη μπόχα από το μπασταρδεμένο ιδίωμα των Ηρακλειωτών που βρωμάει από την πρώτη στιγμή που θα μπω στο σε κάποιο Palace των Μινωικών για να κατέβω από την Αθήνα.
Κάνω εμετό με όλη αυτή τη γυφτογκλαμουριά...
...Και εσύ εδώ πατρίδα...με το Μίνωα και τις μαντινάδες και τον Ερωτόκριτο...Τι να μας πεις...Εμάς...
Ετσι ειναι,οπως τα λες..
Πες,πες ομως κατι γινεται..(?)...
Απο Νικοδημο...
Το παράδοξο του Επιμενίδη: «Επιμενίδης έφα: Πας Κρης ψεύστης. Αλλά Επιμενίδης, Κρής». Βασάνισε γενεές φιλοσόφων. Ένας, ο Φιλητάς, πέθανε από τον καημό του που δεν μπορούσε να το λύσει:
«ώσπερ ο Κώος Φιλητάς ζητών τον καλούμενον ψευδολόγον των λόγων διαλυθήναι ισχνός πάνυ το σώμα, δια τας ζητήσεις γενόμενος απέθανεν ως το προ του μνημείου αυτού επίγραμμα δηλοί
Ξείνε Φιλητάς ειμί
λόγων δο ψευδόμενος με ώλεσε και νυκτών φροντίδες εσπέριοι
(όπως ο Φιλητάς από την Κω, που προσπαθούσε να λύσει τον ψευδο-λόγο των λόγων, αδύνατος στο σώμα, πέθανε από την πολλή αναζήτηση, όπως δηλώνει και το επίγραμμα μπροστά στον τάφο του:
Ξένε είμαι ο Φιλητάς
Από τους λόγους, ο ψευδόμενος με σκότωσε και οι βαθιές νυχτερινές φροντίδες»).
Ο Απόστολος Παύλος, στην Επιστολή προς Τίτον, αναφέρει με περίεργο τρόπο το παράδοξο: «ειπέ τις εξ αυτών ίδιος αυτών προφήτης, Κρήτες αεί ψεύσται, κακά θηρία, γαστέρες αργαί. Η μαρτυρία αυτή εστίν αληθής».
Ο Bertrand Russell το αντιμετώπισε με ένα μετα-μαθηματικό τρόπο. (Από την στιγμή που ισχυρίζομαι ότι όλες οι προτάσεις Α΄ Τάξης είναι ψευδείς, κάνω μία πρόταση Β΄ Τάξης που δεν περιλαμβάνεται στις προτάσεις αυτές και άρα δεν υπάρχει αντίφαση).
http://nikosdimou.blogspot.com/2006_04_01_nikosdimou_archive.html
Post a Comment