Monday, May 22, 2006

~Μινωική Μητριαρχία~(((*...Un Mundo Minoico es posible!


***..Πέρασαν πάλι απο τα μάτια μου..οι Eξαίσιες Tοιχογραφίες..***..
Μάτια Μεγάλα,μυγδαλάτα,μαύρες πλεξούδες,κυματιστές βαριές
Κυράδες ανοιχτόστηθες,με χοντρά φιλήδονα χείλια,νιούτσικες Ιέρειες
με τα μπράτσα τυλιγμένα.. ιερά φίδια...~~
Χαρά,Δύναμη,Πλούτος Μεγάλος,ενας κόσμος
όλος μυστήριο,μια Ατλαντίδα που πρόβαλε απο
το Βυθό....της Κρητικιάς γης....μας κοιτάζει με τεράστια μαύρα μάτια...
..ΜΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΗΣ..ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ....ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΑ_---------------_
..ΓΥΝΑΙΚΕΣ ...ΜΕ ΤΑ ΒΑΜΜΕΝΑ ΣΤΟΜΑΤΑ......
ΜΕ ΤΑ ΚΟΝΤΥΛΕΝΙΑ ΔΑΧΤΥΛΑ...ΠΙΤΗΔΕΙΕΣ...ΠΟΛΥΚΑΤΕΧΕΣ
...ΤΕΧΝΙΤΡΕΣ....ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ..ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΣ........
ΝΑ ΝΤΥΝΟΥΝΤΑΙ....ΝΑ ΓΔΥΝΟΥΝΤΑΙ...ΝΑ ΦΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ
...ΜΙΛΟΥΝΕ!......******************************************.......
Τι εννοεί ο "Ζορμπάς-Μισογυνιστής";;...δεν ξέρουμε να ντυνόμαστε,να γδυνόμαστε,να φιλουμε και να μιλουμε;;;;;;..... Τι είναι ηΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ;; ποια η ιστορια του Φεμινισμου...ποιά η σχεση του με την Αριστερα;;και που οδηγειταιτο Φεμινιστικο Κινημα;;

20 comments:

Ergotelina said...

Η άλλη όψη της Ιστορίας

Προκλητική εξήγηση του κλασικού μύθου του Θησέα και της Αριάδνης, τον καιρό όπου ο μινωικός πολιτισμός συγκρούεται με τον μυκηναϊκό. Ο αμερικανός μελετητής της μινωικής Κρήτης Τζον Ντέμπσεϊ αμφισβητεί την αμεροληψία της επίσημης Ιστορίας.


ΜΑΙΡΗ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΙΔΟΥ

Πυκνή ομίχλη καλύπτει τον αφανισμό της μινωικής Κρήτης της δεύτερης χιλιετίας π.Χ., παρά τη λάμψη των τοιχογραφιών της Κνωσού. Ο μινωικός πολιτισμός σκεπάστηκε ως γνωστόν από τη λάβα του ηφαιστείου της Θήρας αλλά πολύ πιο δραστικά από την εξάπλωση του μυκηναϊκού πολιτισμού, ο οποίος τελικά επικράτησε και διαιωνίστηκε μέσα από τα ομηρικά έπη. Αυτή την πυκνή ομίχλη αποφάσισε να διαλύσει ο αμερικανός ιστορικός και συγγραφέας Τζον Ντέμπσεϊ, ο οποίος θεωρεί ότι τα τελευταία 40 χρόνια έχει δημιουργηθεί ένα νέο πλαίσιο αρχαιολογικής, θρησκειολογικής και πολιτισμικής ανάλυσης, που μας επιτρέπει να αποκαταστήσουμε ορισμένες ιστορικές αδικίες. Η μινωική Κρήτη, που είχε ως κύρια θεότητα του νησιού μια μεγάλη Θεά της Φύσης, παραλληλίζεται σε κοσμοπολιτισμό και διεθνή ακτινοβολία με τον σημερινό δυτικό πολιτισμό και παρουσιάζεται κατασυκοφαντημένη από τους Μυκηναίους που υπεξαίρεσαν τα επιτεύγματά της προτού την αφανίσουν από τον χάρτη της εποχής. Με τον μυκηναϊκό πολιτισμό, που ήταν πατριαρχικός, αρχίζει η κυριαρχούμενη από τον άνδρα Ιστορία. Απόδειξη της παραχάραξης η ίδια η ονοματοθεσία: ονομάστηκε μινωικός ένας πολιτισμός, όπου ο Μίνως ήταν, κατά τον Ντέμπσεϊ, απλώς ο βασιλικός σύζυγος. Βασίλισσα ήταν η Πασιφάη. Και η Αριάδνη, μακράν της εικόνας της αφελούς νέας που ερωτεύτηκε τον Αχαιό Θησέα και εγκαταλείφθηκε απ' αυτόν, υπήρξε άλλη μια έξοχη και δυναμική γυναίκα του βασιλικού οίκου της Κρήτης, που ενεργούσε σύμφωνα με τη διπλωματία του παλατιού.

Ο Ντέμπσεϊ, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και μελετητής της κρητικής ιστορίας, επιλέγει να ξεδιπλώσει αυτή την προκλητική επεξήγηση του κλασικού μύθου όχι σε ένα βιβλίο ιστορικό ή θρησκειολογικό, αλλά σε ένα μυθιστόρημα γεμάτο δράση, συνωμοσίες, προδοσίες και ανατροπές. Επιλέγει ως αφηγητή της ιστορίας του τον Δευκαλίωνα, αδελφό της Αριάδνης, σύμφωνα με μία από τις εκδοχές της ελληνικής μυθολογίας. Μέσα από τα μάτια του νεαρού Δευκαλίωνα, δευτερεύοντος προσώπου στη δράση, παρακολουθούμε με λεπτομέρεια μικροσκοπίου όσα συμβαίνουν από μέρα σε μέρα στη μινωική Κρήτη, τον καιρό όπου στάλθηκε εκεί ο Θησέας στο πλαίσιο μιας αποστολής διφορούμενου χαρακτήρα. Ηδη οι Αχαιοί έχουν αρχίσει να διεισδύουν στον κρητικό πολιτισμό και να αντιγράφουν τα πολιτισμικά επιτεύγματα ένα προς ένα, για να τα παρουσιάσουν αργότερα ως δικά τους. «Οι περισσότεροι», λέει για τους Αχαιούς ο Δευκαλίωνας, «θεωρούσαν τον Μινώταυρο βλάκα με περικεφαλαία για την υποτιθέμενη υποταγή του στη βασίλισσά μας, πράγμα που έδειχνε ολοκάθαρα πόσο λίγο μας κατανοούσαν». Μινώταυρος στο μυθιστόρημα του Ντέμπσεϊ είναι ο εκάστοτε βασιλιάς της Κρήτης, εν προκειμένω ο Μίνωας, και Λαβύρινθος είναι το παλάτι της βασιλικής οικογένειας.




Η σκηνογραφία του έργου είναι σύμφωνη με τα δεδομένα της έρευνας, τις παραστάσεις των τοιχογραφιών και τη γεωλογία του νησιού, στο οποίο ο Ντέμπσεϊ άλλωστε έζησε δύο χρόνια, αλλά η μυθοπλαστική ελευθερία του καταλήγει σε μια σύγχρονη δυτικοποιημένη μινωική Κρήτη. Δεν διαφωνεί δηλαδή ο Ντέμπσεϊ με το «Λεξικό των θρησκειών» των Eliade/Couliano (εκδόσεις Χατζηνικολή), όπου μαθαίνουμε ότι «η θεά φορά μια φούστα σε σχήμα καμπάνας και έχει τα στήθη γυμνά και τους βραχίονες σηκωμένους», αλλά στη μυθιστορηματική απόδοση, με σημερινή σημειολογία και σύγχρονη δυτική ματιά, σχεδόν παρακολουθούμε τη βασίλισσα Πασιφάη να εμφανίζεται στον λαό της τόπλες. Το μυθιστόρημα ξεκινάει με μια σκηνή πλήθους. Ο Δευκαλίωνας, καλά τοποθετημένος μέσα στην κοσμοσυρροή, αφηγείται όσα συμβαίνουν στην παραλία του Αμνισού: «Παρακολουθούσα την Πασιφάη, βασίλισσα και μητέρα μου, περιμένοντας το νόημα που θα μου έκανε να βγω μπροστά στο πλήθος. Φορούσε το ανοιχτό στο στήθος κοντό γιλέκο της και τη ριγωτή χυτή φούστα από σαφράνι που έλαμπε στην αυγή, και στάθηκε έτσι στο κέντρο του μισοφέγγαρου που σχηματίζαμε και σήκωσε τα χέρια της αργά προς τη θάλασσα και το νησί τής Δίας, τρία μίλια απέναντι από το λιμάνι. Κάπου ανάμεσα στις υψωμένες παλάμες της και στις πλαγιές του νησιού στο βάθος, που φάνταζε μες στη θάλασσα σαν τον γοφό ορθοκάπουλης γυναίκας που κοιμάται στο πλευρό της, οι ιέρειες της Αριάδνης οδηγούσαν τη λέμβο της προς την ακτή μας». Πρόκειται για ένα ακόμη τελετουργικό που δίνει στον συγγραφέα την ευκαιρία να μας εξοικειώσει με τις λεπτομέρειες της κρητικής καθημερινότητας, στο πλαίσιο της οποίας θα παιχτεί εντός ολίγου ένα παιχνίδι ισχύος ανάμεσα στους εκλεπτυσμένους Κρήτες, με τις μακριές μαύρες μπούκλες, και τους τραχείς, ανοιχτομάλληδες, γενειοφόρους Αχαιούς. Ο γνωστός μύθος του Αιγέα λαμβάνει μια πειστική νέα ερμηνεία.

Η διάθεση του αμερικανού ιστορικού και μυθιστοριογράφου να διευρύνει την ιστορική σκόπευση δεν είναι άνευ προηγουμένου. Θα μπορούσε να τοποθετηθεί μέσα σε ένα κλίμα έντονων διεργασιών που κλονίζουν κάθε τόσο την ακαδημαϊκή κοινότητα. Ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες φαίνεται ότι μαίνεται ένας πόλεμος γοήτρου μεταξύ των διαφόρων πολιτισμών που διεκδικούν ένα είδος προϊστορικής πολιτισμικής κυριαρχίας. Η πολιτική ορθότητα έφερε στην ακαδημαϊκή σκηνή την πολυπολιτισμικότητα, της οποίας πρώτος στόχος ήταν η κατακρήμνιση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού από το βάθρο και η ισότιμη πλέον εξέταση όλων των πολιτισμών ­ από τους προκολομβιανούς ως τους σημερινούς αφρικανικούς. Ο αφροκεντρισμός, στη συνέχεια, βρήκε την καλύτερη έκφρασή του στο βιβλίο Μαύρη Αθηνά. Οι αφροασιατικές ρίζες του κλασικού πολιτισμού του Μάρτιν Μπέρναλ (1986), που έγινε ένα είδος ευαγγελίου για τις μαύρες κοινότητες της Αμερικής, οι οποίες ως τότε δεν έδιναν δεκάρα για τις όποιες επιρροές του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Ο Μπέρναλ μάλιστα πρότεινε μια εκ θεμελίων ανακατασκευή της Ιστορίας με βάση τεκμήρια που αποδείκνυαν ότι ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός αφομοίωσε στοιχεία του πολιτισμού των αρχαίων Αιγυπτίων και των Φοινίκων ­ λαών μη ινδοευρωπαϊκών. Ο λευκός δυτικός κόσμος αντέδρασε στην πρόκληση με τον συλλογικό τόμο που επιμελήθηκε η Μαίρη Λέφκοβιτς Black Athena Revisited (1996), όπου 20 επιφανείς ακαδημαϊκοί από όλο τον κόσμο κατέδειξαν τις αδυναμίες της κατασκευής του Μπερνάλ, και ακολούθησε η χαριστική βολή της Λέφκοβιτς στο βιβλίο Not Out of Africa: How Afrocentrism Became an Excuse to Teach Myth As History (1997). (Στα ελληνικά κυκλοφορεί το Μαύρη Αθηνά της Μαίρης Λέφκοβιτς, εκδόσεις Κάκτος, 1997.)

Οι τολμηρές ανακατασκευές της Ιστορίας μπορεί να μην αντέχουν στην αμείλικτη επιστημονική κριτική, αλλά ενσπείρουν το δαιμόνιο της αμφιβολίας. Μήπως πράγματι αποσιωπήθηκε ο αληθινός ρόλος λαών όπως οι Φοίνικες ή, τώρα, οι Κρήτες; Και παρά το γεγονός ότι ούτε οι Φοίνικες, ούτε οι Αιγύπτιοι, ούτε οι Κρήτες ήταν ποτέ μαύροι ή θεωρούσαν ποτέ τους εαυτούς τους Αφρικανούς, ετέθη ένα ερώτημα και εδώ από τον καθηγητή Ιστορίας κ. Αντώνη Λιάκο (στο «Βήμα της Κυριακής» της 16/2/1997): «Γιατί σκανδαλίζει τόσο το όνομα Μαύρη Αθηνά και όχι η ονομασία Μαύρη Αφροδίτη που αποδίδεται συχνά στις μαύρες καλλονές; Πράγματι σκανδαλίζει η Μαύρη Αθηνά γιατί η σοφία θεωρείται ακόμη λευκό προνόμιο. Η Μαύρη Αφροδίτη όμως μπορεί να είναι αντικείμενο της ανδρικής επιθυμίας χωρίς να υπονομεύει το λευκό γόητρό της». Μήπως πράγματι η Ιστορία είναι λευκή και ανδροκρατούμενη, όπως λέει και ο Ντέμπσεϊ; Μπορεί οι ενστάσεις των αιρετικών συγγραφέων να καταρρίπτονται με πυρ ομαδόν, αλλά η αλήθεια είναι μία: την Ιστορία τη γράφουν οι νικητές. Φαίνεται ότι αυτή η κοινή παραδοχή έχει γίνει στις Ηνωμένες Πολιτείες ένα είδος πολιτισμικής εμμονής.


http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=12667&m=S04&aa=1

Ergotelina said...

Η Τοιχογραφία..."Οι Κυρίες με τα γαλάζια"

elpida said...

εργοτελίνα μου, που με μπέρδεψες με την Ιουλία, αυτή τη στιγμή δε μπορώ να μιλήσω για φεμινισμό. Μάλλον δεν ανήκω εκεί. Μια και με βοήθησες με τα αστεράκια.... μήπως μπορείς να μου πεις τι θα κάνω με το σκυλί που με δάγκωσε για τρίτη φορά; Μήπως κάποιος φίλος σου ενδιαφέρεται για ένα σκυλί που δαγκώνει; Πληροφορίες γι' αυτό θα βρείτε στο μπλογκ μου.
Σ' ευχαριστώ και συγνώμη που είμαι εκτός θέματος.

Ergotelina said...

Toν Ανδρουλακη(mimis.gr) ξερω,οτι αγαπά τα σκυλια..


Επισης η http://adespoti.blogspot.com/>Αδέσποτη
Ισως να ενδιαφερόταν...
Θα κανω λιστα απο κυνόφιλους..

Mε τον καιρο ομως θα μερώσει..
Και οι παλιες Φεμινίστριες
ΔΑΓΚΩΝΑΝΕ..
αλλα με τον καιρο
εξημερώθηκαν..

Γενικα,εξημερωθήκαμε..

εκτος θεματος;;

Φεμινισμός και Ζωοφιλία!καλό θέμα..

CsLaKoNaS said...

Γεια και χαρά πατρίδα...


Άλλο ένα ωραίο ποστ πάνω στη Μινωική Μητριαρχία και τη σχέση της με το φεμινιστικό κίνημα...

Βρε κοπελιά στο χω ξαναπει...άραξε τα κυβικά σου και πάμε για κανα μπανάκι τώρα που ο ήλιος καίει και η σχολές είναι υπό κατάληψη...

Φεμινισμός εν έτει 2006 ;;

Ergotelina said...

O,τι θέλει ο Λαός!..
και οι Γυναίκες του!..

Αλλωστε οι Ελληνίδες ποτέ δεν
υπήρξαν φεμινίστριες..


Απο ένα post φοβάσαι
μήπως γίνουν;;..

Είπαμε..local-marketing!..

Και εν ετει 2006,παντως..ειναι της μόδας..
οι Γυναικες στις λιστες των Υποψηφίων για τις Εκλογες..

Ergotelina said...


G-Girls!Φεμινίστριες εν Δράσει!
.......................
Το βρήκα στη Ροδίτσα..
Μην κοιτας το απ εξω..
ηταν και πολυ γκόμενες...
απο μέσα..

ΛΕΣ ΚΑΙ Η ΚΑΡΑΧΑΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΡΥΦΟ ΤΟΥΣ
ΜΕΛΟΣ;;...ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙ;;..


KEEP ON!

ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΑ!!!

ΠΑΣ ΚΡΗΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΗΣ!!!

CsLaKoNaS said...

Καλημέρες...

Μόλις εχθές είχα μια πολύωρη κουβέντα για τα σύγχρονα προβλήματα των γυναικών και το φεμινισμό γενικότερα...

Είμαι πολέμιος αυτού κινήματος και πιστεύω ότι αν και αναγκαίο, τελικά έκανε περισσότερο κακό παρά καλό.

Και γενικά για τις φεμινίστριες δεν έχω και την καλύτερη γνώμη. Η συντριπτική τους πλειοψηφία ανήκει είτε σε αυτές που μισούν τους άντρες γιατί ποτέ δεν τις πρόσεξαν ή σε εκείνες που δεν ενδιαφέρονται καθόλου για άνδρες και τους βλέπουν ως ανταγωνιστές...

Οι εξαιρέσεις υπάρχουν πάντα, έτσι...; Να εξηγούμαστε δηλαδή..

Αυτά τα G-Girls είναι ωραία...

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ !!!!!!!!!!!

Gavrilos said...

ΕΙΜΑΙ ΖΩΟΦΙΛΟΣ!!!

ΑΓΑΠΑΩ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ......

CsLaKoNaS said...

@γαυρίλος

Έ όχι εντάξει...δεν είναι ζώα οι γυναίκες...

εμένα μου πάει περισσότερο το "γυναίκες ...πεταμένα λεφτά"...

Όλα στη σφαίρα του αστεϊσμού...

κι αν έχω τραβήξει βάσανα από αυτό το φύλο...και για πάντα θα τραβάω...

Τελικά γι αυτό ίσως ο φεμινισμός μου κάθεται κάπως βαρύς στο στομάχι...

Non Private Life said...

:) geia soy patr;ida

Ergotelina said...

Καλημέρα Public Life!

Περα απο τα φεμινιστικα
που τρομαζουν τους Αντρες

Το θεμα εδω ειναι οτι σε μια
εποχη που κυβερνουσαν οι Γυναικες
υπηρχε Ειρηνη..

Αρα..

UN MUNDO MEJOR!
UN MUNDO MINOICO!
es posible...(?)

dr.Uqbar said...

Φεμινισμος ειναι κατι αλλο. Κατι που δεν επρεπε να υπαρχει αν ο κοσμος ηταν τελειος. Η μητριαρχια υπαρχει ακομα απλα οι αντρες δε θα το δεχτουν ποτε

Ergotelina said...

...τον Μαμακισμο εννοεις;;;;

αυτον οι Αντρες τον δεχονται!!

BadlyDrawnBoy said...

τώρα είχα σκοπό να σου γράψω το λινκ με τις σουηδέζες φεμινες, αλλά είδα οτι το πρόσεξες στου Δήμου

Ergotelina said...

Ωραια το αντιγραφω εδω..
Best of BadlyDrawnBoy said...

ΝΔ είπε «Κι όμως ένας σωστός σύντροφος, εραστής, σύζυγος θα έπρεπε να καταλαβαίνει ότι δεν τον απάτάς με μία φίλη (φίλο), ότι δεν του παίρνεις χώρο από την δική του παρουσία...

Αλλά η κτητικότητα είναι άρρωστο πράγμα... »



Αυτά που θα γυρίσουν τους Νεοέλληνες και πάλι στην εποχή του Χαλκού είναι η σεμνοτυφία, η υποκρισία, ο δογματισμός, η άκριτη αποδοχή της παράδοσης, η ελλαδική εκκλησία κτλ.

Και είναι παράξενο να βλέπεις, στα σπίτια αυτών των σεμνότυφων αστών, ζωγραφιστές τόσες ξέστηθες γυναίκες

Εδώ ισχύει το δόγμα «οικογένεια uber alles»! Στην κοιτίδα του Βυζαντινισμού βγαίνουν τα λιγότερα διαζύγια, γεννιούνται τα λιγότερα παιδιά και οι γυναίκες τρώνε το περισσότερο ξύλο! Σας υπενθυμίζω και πάλι τη ρήση του Αγίου Λαγκαδά : «Η Αγία Γραφή λέει ότι η γυναίκα δεν έχει δικαίωμα να αρνείται το σεξ όταν το θέλει ο άνδρας»... «Δεν έχει δικαίωμα να λέει “έπλυνα τα ρούχα και είμαι κουρασμένη”. Oταν το θέλει ο άνδρας θα υπηρετήσει τη συνεύρεση όσο κουρασμένη και αν είναι. Διότι οι δύο είναι ένας. Για το καλό του ζεύγους. Για να προλάβουμε τα διαζύγια. Εκτός αν είναι άρρωστη και έχει πυρετό...».

(Τις τελευταίες μέρες, μετά από αυτή τη δήλωση, λέγεται ότι έχουν εξαντληθεί όλα τα αποθέματα θερμομέτρων στην αγορά της Θεσσαλονίκης!)

(Επίσης έμαθα ότι η κυβέρνηση σκοπεύει να αλλάξει τους νόμους αναπαραγωγής – κανένα παιδί δε μπορεί να γεννηθεί εκτός γάμου. Η σύλληψη, από δω και στο εξής, θα μπορεί να επιτυγχάνεται μόνο μετά την τέλεση θρησκευτικού μυστηρίου. Θα επανέλθει επίσης και ο νόμος περί μοιχεσίας)


To δρόμο το σωστό, για μια ακόμα φορά, μας το δείχνουν οι Σκανδιναβοί, ή για να είμαι ακριβέστερος οι… γενετικά ανώτερες Σκανδιναβές.

Στη Σουηδία, εκείνη τη χώρα με τις πολλές γεννήσεις και τους λίγους γάμους, πρόσφατα ιδρύθηκε ένα φεμινιστικό κόμμα (Feministiskt initiativ, αν ξέρετε σουηδικά) το οποίο φιλοδοξεί, σε περίπτωση που καταλάβει την εξουσία, να καταργήσει οριστικά το θεσμό του γάμου.

Αρχή του κόμματος…

...marriage is not about love, but about ownership



Αν κατά το διάστημα που θα παίρνω το μεσημεριανό υπνάκο γίνει κάτι αντίστοιχο στην Ελλάδα, σας παρακαλώ, σφυρίξτε το μου κι ας με ξυπνήσετε.


ΥΓδεν είχα πρόθεση να γράψω τόσα πολλά, αλλά αφου με ειπε η Aphrodite über alles να σεντονιάσω, το έκανα
Thursday, May 25, 2006 3:45:26 PM

BadlyDrawnBoy said...

Να υποθέσω ότι το "Amitié amoureuse" είναι μια διαδεδομένη πρακτική στις Σκανδιναβικές χώρες;

Nα υποθέσω ότι έχουν λιγότερα ταμπου και αναστολές από τους Χ.Ο.απόγονους τους "ασκητικού μοναχισμού";

Oxi διοτι είμαι σίγουρος
BadlyDrawnBoy said...

andy dufrense said "Όσοι ήταν στον Ιανό, γνωρίζουν ποιά ήταν η "Μόνικα Μπελούτσι"... "


Και γιατί δε μας λέτε και μας που έχουμε αγωνία. θα αρχίσω και πάλι να σας καταγγέλλω Αθηναϊκό ρατσισμό. Όλα τα καλά τα κρατάτε για την πάρτη σας και σε μας δε δίνετε τίποτα. Για αυτό και εμείς ψηφίζουμε τους Ψωμιάδηδες και τους Άνθιμους!

Θέλω να μάθω ποια είναι η Μόνικα…


Και εγώ υποψιάζομαι ότι η Aphrodite είναι μια celebrity, γνωστή στους κοσμικούς κύκλους της Αθήνας, ηθοποιός όμως δεν ξέρω αν είναι.


Υποψιάζομαι ότι και κάποιοι άλλοι εδώ μέσα μπορεί να είναι celebrities. Ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αυτό που θα δείτε παρακάτω;


When you're a famous boy, it gets really easy to get girls,
it's all so easy you get a bit spoilt.
But, when you try to pull a girl, who is also famous too,
it feels just like when you wasn't famous.

Ergotelina said...

BadlyDrawnBoy also said...

Διανύουμε ένα καθαρά ανδρικό έτος
και σε λίγο καιρό μπαίνουμε στον αρρενωπότερο μήνα της τετραετίας. Το λίγο διάστημα που απομένει μέχρι τον Ιούνιο, καλά είναι να ασχοληθούμε λίγο περισσότερο με το θέμα «γυναίκα», προκειμένου να τις καλοπιάσουμε και να τις ανεβάσουμε, όσο μπορούμε, το ηθικό, διότι μοιραία και αναπόφευκτα, από την ερχόμενη βδομάδα, θα αρχίσουν νοιώθουν ολοένα και πιο παραγκωνισμένες και ριγμένες, παρόλα αυτά κανείς δε θα είναι διατεθειμένος να τις δώσει σημασία ή να τις παρηγορήσει. Οι πιο πολλές γυναίκες στην Πατριαρχική Ελλάδα έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση και είναι δέσμιες παραδοσιακών αντιλήψεων, που τις θέλουν «δούλες και κυρές»! Αυτές, ανήμπορες να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των ανδρών τους, συνεχώς θα μαραζώνουν, θα κλείνονται στον εαυτό τους και θα κλαίνε στα κρυφά με αναφιλητά! Πολλές εξ αυτών μπορεί να καταφύγουν και στη χρήση ψυχοφαρμάκων.

Οι μειοψηφία των γυναικών, που διαθέτουν ισχυρή προσωπικότητα και είναι αυτόνομες και χειραφετημένες, μάταια, επίσης, θα καταβάλουν προσπάθειες να αποσπάσουν την προσοχής των ανδρών τους. Όταν θα το συνειδητοποιήσουν, βέβαια, δε θα μείνουν με σταυρωμένα τα χέρια, αλλά θα αναλάβουν, εξωσπιτική δράση. Κάτι τέτοιες περιόδους λέγεται ότι υπερδιπλασιάζονται τα κρούσματα του… φεμινισμού.



Υπάρχουν βεβαία και οι εξαιρέσεις, γυναίκες που προσαρμόζονται με μεγάλη άνεση στους ‘ανδρικούς καιρούς’- δεν είναι πολλές όμως........

Thursday, May 25, 2006 7:56:56 PM

Ergotelina said...

Gira il Mondo Minoico!!~~~~~~~~~!!
~~~~~~Gira Sognando Donne............
~~~~un Mondo Megliore è Possibile.........
Vostro Viaggio Continua..

Ergotelina said...

The G-Girls by Art Attack

Αλέξανδρος Ζήβας said...

Αποκωδικοποίηση...: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, σιωπής,....
Σχηματοποίηση λόγου, θεογονία, κοσμογονία,....
URL : www.siopi.gr
Γεια.....

Για να καθαρίσουμε την Ελλάδα / To clean-up Greece Site Meter