Saturday, May 05, 2007

Thessalian Purple Horse dances

-Larissa Horse returns to Glory Days-
Larissa beat Athens


Στη Θεσσαλία πήγα μια μέρα στου κάμπου τα χωριά είδα κορίτσα,είδα κι αγόρια,σαν τα κρύα νερά.Θεσσαλία μου γλυκιά μες στον κάμπο ζωγραφιά,όπου κι αν ευρίσκομαι σε έχω μέσα στην καρδιά.Πήγα στο Βόλο και στην Καρδίτσα,Τρίκαλα,Λάρισα.Οι Καραγκούνες με τα σιγκούνια μου κάψαν την καρδιά.Θεσσαλία μου γλυκιά με την κούπα αγκαλιά,όπου κι αν ευρίσκομαι σε έχω μέσα στην καρδιά.

PERIPHERY STRIKES BACK-Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΤΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ

2 comments:

Unknown said...

Βισσ'νί θύελλα σούζα τ' αλογάκ'

Ε, δεν έκαναν δε και κανένα κατόρθωμα τ' αλόγατα του Κάμπου, πεθαμένους πάτησαν!!!!

Anonymous said...

Η αλήθεια είναι οτι τα Γιάννενα έδωσαν φέτος το κύπελλο στη Λάρισα
βγάζοντας έξω τον Ολυμπιακό.

Για αυτό το κύπελλο ανήκει
στην περιφέρεια.

Σωστή η Εργοτελίνα.

Για να καθαρίσουμε την Ελλάδα / To clean-up Greece Site Meter