Saturday, July 15, 2006

Θεέ μου να μου χάριζες μια ώρα απ' τον Χρόνο

Θέ μου να μου χάριζες μια ώρα απ' τον Χρόνο,και αλήθεια φτάνει,μιά ώρα μόνο,σταματημένα όλα γύρω μου και εγώ,να κάνω ό,τι θέλω,κι ό,τι ποθώ,χωρίς κανένα όχι,χωρίς κανένα ίσως χωρίς καθόλου άγχος,μακριά απ' το μίσος,Θε μου δώσε μου λίγη αντοχή να δω τα πράγματα ξανά απ' την αρχή,σε αυτή την ώρα που θά μαι τόσο μόνος,ο μόνος μου αντίπαλος,η σκέψη και όχι ο χρόνος,τα λάθη τα παλιά σαν φιλμ,μπροστά μου να περνάνε,και εκείνες όλες οι στιγμές,που ακόμα με πονάνε,να στέκονται μπροστά μου σαν εφιάλτες,μήπως σταματήσω πια να τρέφω αυταπάτες,και βρω γαλήνη μέσα απ' τον πόνο,απ' το μοναχικό ταξίδι μου,μέσα στον Χρόνο....Μια ώρα φτάνει τελικά για να ξεφύγω,βλέπεις το κατάφερα,το χρόνο να αποφύγω,και ζω αυτό που άλλος δε θα νιώσει,και απο τα λάθη τα παλιά δε θα γλυτώσει και φωνάζω,τραγουδάω ή γελάω,δεν έχω πιά σκυμένο το κεφάλι,δεν πονάω,και μια γαλήνη τόση απέραντη κοντά μου να μου θυμίζει τα χαμένα όνειρα μου,όλα εκείνα που χωρίς να φταίω πια χαθήκαν,που στα χέρια αλλων βρεθήκαν,κι όλα εκείνα που σε άλλους είχα δώσει,με τόση αλήθεια,μα κανείς δεν μ' είχε νιώσειΚαι ετσι χαμένος σε μια ώρα απ το Χρόνο,καθισμένος νιώθω στου Ουρανού το θρόνο,βλέπω κάτω ένα απέραντο κενό,κι ο,τι κακό εχω περάσει το ξεχνώ)))) Listen in Goin' through

15 comments:

Ecumene said...

Με αφορμή την Blade runner~~~~~~~~~~~~
στην
Hliodendron

Ecumene said...

Η φωτογραφία του Big Ben απο Skyfire Images

Maria Velliou said...

Καλή μου εργοτελίνα, σ' έχω θαυμάσει πολλές φορές για την καλλιέργεια σου φυσικά, για την ικανότητα σου να βρίσκεις πληροφορίες και τη διάθεση σου να τις μεταφέρεια στους υπόλοιπους και για πολλά από τα θέματα σου. Εξίσου όμως ή και περισσότερο έχω θαυμάσει τη μετριοπάθεια σου, τη λεπτότητα πολλών σχολίων σου, τη διακριτικότητα με την οποία αντιμετωπίζεις απόψεις με τις οποίες διαφωνείς, όπως κι αν εκφράζονται, την εξισσοροπιστική σου ικανότητα.
Νομίζω ότι θα άξιζε να προσπαθήσεις, με το δικό σου λεπτό τρόπο, να μεταδώσεις λίγο τις αρετές σου αυτές και σε άλλα πρόσωπα που συμπαθείς, διότι το αξίζουν και θα τους έκανες έτσι μεγαλύτερο καλό από το να τους εκφράζεις απλά τη συμπάθεια σου. Αν πράγματι έχουν ευαισθησίες-που έχουν-αξίζει νά βοηθηθούν να ωριμάσουν, να μάθουν να συνειδητοποιούν τη συμπεριφορά τους και να την ελέγχουν.
Έτσι θα ανέβει το επίπεδο, το δικό τους και το συνολικό. Δεν ξέρω αν ακούγομαι αφελής.
Τα γράφω αυτά χωρίς να έχω ευχέρεια να διαβάσω τα links στα οποία παραπέμπεις, διότι έχω άθλια σύνδεση από εδώ που βρίσκομαι. Αλλά θα σε παρακαλούσα να τα σκεφτείς.

Ecumene said...

Eυχαριστώ για τα καλά σου λόγια..
ας μην βγάζουμε ομως συμπεράσματα απο
το Ιντερνετ...
Δεν ξέρουμε τί έχει περάσει
ο καθένας μας....
οπότε σε αυτην την περίπτωση
η καλύτερη λύση είναι ο δρόμος
της ποίησης..όλο και κάποια
λόγια θα μας αγγίξουν
αλλους πολύ και άλλους λίγο....

Απο το blog της...

Είναι επειδή είμαστε παρέα με το παιδί
κι αμέτρητες φορές -αγκαλιά απ' τη μέση
μετρήσαμε τ' αμέτρητα άστρα
και κείνα που λέγανε για καλύτερα χρόνια
τα φάγαμε βγάζοντας κουβάδες με νερό
για να μπορούν να ταξιδεύουνε για πάντα
τα πλοία που δεν άραξαν
κι είναι επειδή μια και κάτω
κατεβάσαμε όλα τα ξυνισμένα κρασιά
και βγάλαμε τα σωθικά μας τραγουδώντας
γεμάτα παράπονο -παιδιακίσα πράματα-
τον Ιούλιο κάποτε
γιαυτό άμα κάνει κανείς μια κίνηση έτσι
για να μας χαϊδέψει
κάνουμε εμείς μια κίνηση πίσω
σα να μη φάμε ξύλο.
Γιαυτό αν τύχει και μ' αγαπήσεις
πρόσεχε σε παρακαλώ πολύ πολύ
πώς θα μ' αγκαλιάσεις. Πονάει εδώ.
Κι εδώ. Κι εκεί. Μη! Κι εδώ.
Κι εκεί.

________

Κατερίνα Γώγου, ΙΔΙΩΝΥΜΟ.
http://hliodendron.blogspot.com/2006/06/blog-post_28.html


Με το χιούμορ τα κανα θάλασσα...
ας δούμε τι θα κάνει και o δρόμος
της ποίησης,που περαίνει την των
παθημάτων κάθαρση...............

Ecumene said...

Πριν απο λίγο ανέβασε κείμενο

για την Κυπρο.......

Ρωξάνη said...

Εργοτελάιν,

επέτρεψέ μου να μιλήσω από εδώ στην Maria Velliou,
αφού η ίδια προτίμησε να μην έρθει στο δικό μου μπλοκ αλλά να τα πει στου Νίκο Δήμου και εδώ σε σένα.
(Έχω αφήσει το ίδιο σχόλιο και στο δικό της μπλοκ.)

"η καλύτερη λύση είναι ο δρόμος
της ποίησης"!

Αγαπητή Maria Velliou,

Θα ήταν καλύτερα νομίζω προτού μπείτε στου Νίκου Δήμου, να περνούσατε από μένα. Τότε θα σας άκουγα καλοπροαίρετα, πιθανό να σας έδινα και δίκιο.

Τώρα όμως, πείτε μου, μετά από όσα μου προσάπτετε, εκεί, χωρίς να αφήνετε ένα ελάχιστο παραθύρι
-ενδεχόμενο να κάνετε λάθος -
πως μπορώ να σας μιλήσω χωρίς μια θλίψη να βαραίνει τα λόγια μου;

Φοβάμαι μήπως πω κάτι που δεν είναι πρέπον. Πλέον έχω χάσει την αίσθησή -που την θεωρούσα και ανεπτυγμένη- του τι είναι ευγενικό, τι απρεπές, τι αχαριστία, τι ντροπή. Ειλικρινά.

Ελπίζω όταν (και άν..) με το καλό επανέλθω, να αντιληφθώ που ακριβώς ξεπέρασα τα όρια και γιατί έπρεπε να πάρει αυτό τέτοιες διαστάσεις.

Κι αν έκανα όπως λέτε ένα ατόπημα, το δικό σας ως τι εκλαμβάνεται;
(Τόσες υβρισίες μαζεμένες ούτε ο Νίκος Δήμου δεν μου είχε απευθύνει..αναφέρομαι στο σχόλιό σας στου ΝΔ)

Λυπούμαι για το moderation. Εύχομαι, αφού το θέλετε τόσο πολύ, να επανέρθει σύντομα.

dodo said...

Ήρθα κάποια στιγμή χθες να σ' επισκεφθώ και διεπίστωσα ότι κάπου συνέβαιναν άλλα: παρεξηγήσεις, πληγωμένα αισθήματα, πληγωμένοι εγωισμοί, ναρκισσισμός που ξεχυνόταν από χίλιες μεριές, σχολιαστές που επίμονα ζητούσαν να έχουν την τελευταία λέξη-και ξανά την τελευταία λέξη, πάντοτε αυτήν.

Με ανακούφιση διάβασα τα δικά σου- νηφαλιότητα αλλά και συναίσθημα.

Maria Velliou said...

Εργοτελίνα γεια!
Συμφωνώ ότι δεν ξέρει κανείς μας τί έχει περάσει ο καθένας.
Κι όταν λέω κανείς, εννοώ κανείς.
καλο είναι να το έχουν υπ 'όψιν τους όλοι αυτό.
Επειδή λοιπόν όλοι έχουμε περάσει πολλά, καλό είναι να σεβόμαστε όλοι όλους. Για όλους ισχύουν οι ίδιοι κανόνες.
Επέτρεψε μου να επαναλάβω την παραίνεση μου προς εσέ, που διατύπωσα στο προηγούμενο σχόλιο μου.
Μονο εσύ έχεις τον τρόπο στη συγκεκριμένη περίπτωση, ή μάλλον πρέπει να πω πως μόνο ο δικός σου τρόπος μπορεί να αρμόζει.
Θα προσπαθήσω να αγνοήσω τα περαιτέρω, διότι είμαι πραγματικά ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ θυμωμένη.

Ecumene said...

Προτιμώ να τα βλέπω ως μία
παρεξήγηση,απ αυτές που τροφοδοτεί
το Ιντερνετ..μια και εδω δεν
ακούγεται η χροιά της φωνής του άλλου
δεν βλέπεις τα μάτια του
τί ακριβώς εννοούν..

Εύχομαι με τον καιρό
να λυθεί.

Και εγώ λυπάμαι για ό,τι έγινε
γενικά.

Προσπαθώ να τα βλέπω πιό ψύχραιμα
και να μην τα παίρνω τοις μετρητοίς..

και όπως λέει και το ποστ

Και ετσι χαμένος σε μια ώρα απ το Χρόνο,καθισμένος νιώθω στου Ουρανού το θρόνο,βλέπω κάτω ένα απέραντο κενό,κι ο,τι κακό εχω περάσει το ξεχνώ

Ρωξάνη said...

Καλημέρα Εργοτελίνα!
Η απάντηση της κυρίας velliou,
στο μπλοκ της.

Έλα Εργοτελίνα μου ας ξεκινήσουμε επιτέλους εκείνα τα μαθήματα..
(Η τάξη σου χωράει κι άλλους; Λέω να φέρω και μια ..φίλη μου μαζί. Πώς θα την πείσω δεν ξέρω..)

Ecumene said...

Και η ειρωνία που την αξίζω είναι ενας πετυχημένος τρόπος αντίδρασης,δημιουργικός

εχεις δίκιο,παρασυρθηκα
απ τον Θεό που θα μου χαριζε
μια ωρα απ το χρόνο
και δεν μ αρεσουν τα δασκαλίκια

δεν εχω κόλλημα,να σαι καλα
ο,τι κι αν κανεις
και ο,τι χρειαστεις
εγω ειμαι εδω

δεν τα παιρνω τοις μετρητοίς..

:)

Eleni63 said...

Εργοτελίνα με έχεις μπερδέψει εντελώς.
Αλλάζεις εικόνες, αλλάζεις αβατάρ, ύφος... για ένα στραβάδι στο μπλογκινγκ πάει πολύ. Προσπαθώ και σας γνωρίσω σιγά σιγά διαβάζοντας (παίρνει καιρό) και πέφτω από έκπληξη σε έκπληξη!
Τι να σου πώ! Είσαι φοβερή και τρομερή.

Ρωξάνη said...

ergoteline,

σε σένα ειρωνία;.. Το τελικά αποτυχημένο αστείο μου πήγαινε στη velliou...

ergoteline, καλή μου...

Ecumene said...

Eλενη
καλως όρισες..

ευχομαι να ξεμπερδευτείς..

αν και το μπερδεμα εχει

τη γοητεία του...........

Ecumene said...

Hl
Οπως και να τανε..δεν εχω
προβλημα με την ειρωνία
και τη σατιρα....

ειδες ομως παρεξηγήσεις το Ιντερνετ..

τα λεγα και πιο πανω...

Για να καθαρίσουμε την Ελλάδα / To clean-up Greece Site Meter